dat zei ze laatst toen we in de stad tuften
Wat vind je vrouw van de Ampera?
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Wat vind je vrouw van de Ampera?
pas op voetgangers, hier komt "de auto van de toekomst"

Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Mijn vriendin heeft al vanaf het begin gezegt dat zij het een prachtige auto vind. Ook zeer confi op de stoel naast mij
Mijn dochter (17) is nu aan het lessen en zei gister al laat mij maar rijden is een eitje zonder het schakelen 
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- PaulJ
- Vaste klant
- km-stand: 33000
- Lifetime: 19
Mijn vrouw vindt het geen mooie auto,eigenlijk net zoiets als een Prius (!) Ze rijdt liever in haar Fiatje 500. Vooral achteruit rijden vindt ze moeilijk in de Ampera.
Olympic white,sensoren i.p.v.achteruitrijcamera,navi,Voltec. HID Xenon 6000K setje. 32 zonnepanelen in landscape opstelling. Goed voor 7600 Wp.
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
Hoi Paul mijn vrouw vindt hem wel mooi, alleen ze had de donker grijze liever gezien
Ook zei rijd in een 500C

Ook zei rijd in een 500C
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- Viper666
- Bekende
- km-stand: 44500
- Lifetime: 19
Mijn vrouw vind het een mooie wagen maar te futuristisch en ingewikkeld voor haar.
Opel Ampera 03/2014, Sovereign Silver Cosmo, Pilot LED
Charging with Pod Point Solo S7
Charging with Pod Point Solo S7
-
fransaki
- Bekende
- km-stand: 40001
- Lifetime: 2
- Contacteer:
Die van mij durft er niet in te rijden, ze houdt niet van automaat. En ook zij rijdt in een 500C !!
- Morgoth
- Harde kern
- km-stand: 186000
- Lifetime: 49
Mijne rijdt in een Peugeot station. Ze vindt de Ampera een mooie en comfortabele auto. Ze neemt hem graag mee. Alleen niet met boodschappen doen. De kofferbak met hoge tildrempel is erg onpraktisch.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Auto: Volt
- Contacteer:
Hier ook. Mijn vrouw neemt de Volt graag mee naar haar werk, maar niet mee naar de winkel. En naast haar werk staat een laadpaal met twee parkeervakken. Heeft ze altijd plek en ze maakt de blits als ze op huisbezoek gaat bij patiënten die gek zijn van auto's.
Laatst gewijzigd door Alex op di 08 mar 2016, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Morgoth
- Harde kern
- km-stand: 186000
- Lifetime: 49
Patienten bezoeken, dat doet mijn vrouw ook.
De beide keren parkeerschade zijn trouwens ook door haar gemaakt. Dat dan weer wel. Hoe was het ook weer? Iets met vrouwen achter het stuur...
De beide keren parkeerschade zijn trouwens ook door haar gemaakt. Dat dan weer wel. Hoe was het ook weer? Iets met vrouwen achter het stuur...
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Auto: Volt
- Contacteer:
Bij mijn zijn de statistieken iets anders. Tot ZES MAAL toe een schade door een man, vijfmaal parkeerschade waarvan eenmaal total loss.Morgoth schreef:Hoe was het ook weer? Iets met vrouwen achter het stuur...
En van die vijf: eenmaal een jongen zonder rijbewijs in de auto van zijn broer, eenmaal een koerier die bij de Chinees te lang aan de gokkast had gehangen, eenmaal een oude man die daarna van schrik overgegaan is op de brommobiel, en eenmaal een dronken tor die niet meer op twee benen kon staan. Allemaal op vrijwel exact dezelfde parkeerplaats.
En met een dronken tor krijg je dit:

De witte KIA op de achtergrond is onze andere auto: een slordige € 6.000 schade; van achteruit de groene Polo was een halve krat cola naar binnen gegaan. Saillant detail: de enige auto's die geraakt waren, waren nog geen jaar oud. De andere auto's in de straat waren tien jaar of ouder.
En dan mis je nog een parkeerschade: auto over de hele zijkant opengehaald door een Duitse vrachtwagenchauffeur. Verderop in die straat (80 km verwijderd van deze foto) was een bordeel gevestigd. Kun je raden waar de vrachtwagen vandaan kwam.
Dus: blijf weg van de drank, hoeren en gokkasten en zorg dat je je rijbewijs hebt en je op tijd laat keuren. Dan kan er je in het verkeer niet veel gebeuren.
Forum Sponsor, Buurauto