Weer een fan erbij

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
John
Newbie
km-stand: 18294
Lifetime: 27
Auto: Bolt

Weer een fan erbij

Bericht door John »

Vier weken geleden is mijn lease ampera besteld bij Vriens in Etten-Leur.
Ben al bijna twee jaar aan het inlezen in de mogelijkheden van elektrisch rijden.
De Ampera kwam voor mij op het juiste moment.

Rijdt al bijna 15 jaar in lease auto's maar nooit prive. De laatste 3 jaar werk ik bij een IT berijf in Roosendaal en rij gemiddeld 60 KM zakelijk per dag. De elektrische actie radius van de Ampera komt dan ook wel erg mooi uit.

Ben heel benieuwd hoe de Ampera zich in het dagelijks gebruik zal gedragen.
Ampera1
Stamgast
km-stand: 56000
Lifetime: 38
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: Weer een fan erbij

Bericht door Ampera1 »

John schreef:Vier weken geleden is mijn lease ampera besteld bij Vriens in Etten-Leur.
Ben al bijna twee jaar aan het inlezen in de mogelijkheden van elektrisch rijden.
De Ampera kwam voor mij op het juiste moment.

Rijdt al bijna 15 jaar in lease auto's maar nooit prive. De laatste 3 jaar werk ik bij een IT berijf in Roosendaal en rij gemiddeld 60 KM zakelijk per dag. De elektrische actie radius van de Ampera komt dan ook wel erg mooi uit.

Ben heel benieuwd hoe de Ampera zich in het dagelijks gebruik zal gedragen.
Welkom John. Grappig, ik ken je niet en jij kent mij niet, maar uit jouw beschrijving denk ik te weten waar je werkt. Ik had jouw werkgever vertelt over dit Forum en dat heeft hij keurig aan jou doorgegeven. :mrgreen:
Ampera: Amper verbruik
John
Newbie
km-stand: 18294
Lifetime: 27
Auto: Bolt

Re: Weer een fan erbij

Bericht door John »

Klopt, bedankt voor de tip. Als ik het goed begrepen heb komt jouw gesubsidieerde laadpaal bij mijn werkgever te staan.
Plaats reactie