Timmertje schreef:Eerlijk is eerlijk ik heb genoten ja. Dus voor mij mag tie zo komen. Nu nog even de vrouw op andere gedachten brengen. 
Kosten is altijd een goed punt. 
Ik vond het een hele leuke ervaring en gewoon een mooie wagen.
Het kosten plaatje is ook afhankelijk van het dagelijks gebruik.
Ik heb nu een rit woon/werk van 40km (alles binnendoor, geen km snelweg) dat zou met een Outlander nog wel allemaal elektrisch te doen zijn. 
Bij mijn vorige werkgever reed ik 122 per dag (zonder laadmogelijkheid), 65 km elektrisch gemiddeld en daarna 1 op 15 tot 17 benzine. Met een Outlander kom je dan een stuk ongunstiger uit. 
Kwa mrb is de Amper ook het goedkoopst. (Tot 2020 nog half tarief, net als de Outlander).
Ik begreep dat je zonnepanelen hebt?? Dan zijn je elektrische km's ook nog wat voordeliger vermoed ik?? (Ik zit nu op 18,5 cent per kWh nachttarief) dat voordeel heb je met de Lexus niet.
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.