Zouden ze de lopende band van de Volt niet om kunnen bouwen naar Ampera?
Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
-
Thelosen
- Vaste klant
- km-stand: 23000
- Lifetime: 24
- Auto: Bolt
Re: Wat was/is de levertijd?
Begin oktober besteld. Vandaag de bevestiging gekregen dat ie midden mei geleverd gaat worden...

-
melkim28
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
Onze Ampera staat gepland 1 april...ben erg benieuw.
We hebben er wel al ingezeten.
Moet wel wennen aan de kleine ramen rondom.
We hebben er wel al ingezeten.
Moet wel wennen aan de kleine ramen rondom.
- Dutchkermit
- Newbie
- km-stand: 25000
Ik heb mijn Ampera in Augustus 2011 besteld en de oorspronkelijk geplande levertijd was 15 maart 2012. Uitlevering is nu op 8 maart as.
Dat de Opel dealers een brief hebben uitgestuurd met levering week 51/52 2011 en toen een crashtest tot het e.e.a resulteerde tja......
Dat de Opel dealers een brief hebben uitgestuurd met levering week 51/52 2011 en toen een crashtest tot het e.e.a resulteerde tja......
Dutchkermit (twitter)
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
---------------------
Laatst gewijzigd door Ampera1 op wo 07 mar 2012, 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Ampera: Amper verbruik
-
Wiljanoomen
- Newbie
- km-stand: 34600
- Lifetime: 37
Heb vandaag een bericht gekregen van de Opel dealer. Mijn ampera komt volgende week donderdag. Een rode met navigatie en bose sound etc.
kan niet wachten tot het donderdag de 15e is
kan niet wachten tot het donderdag de 15e is
-
Engbert
- Newbie
- km-stand: 60
- Auto: Ampera-e
Gisteren onze Ampera in ontvangst genomen in Cardinal Red, nog steeds de fraaie kleur zoals we die ons herinnerden.
Daarna zicht proberen te krijgen op mogelijkheden en onmogelijkheden tijdens het rijden.
Vandaag weer met veel plezier gereden en de instelmogelijkheden (zoals ze bij het opstarten actief worden) uitgeprobeerd.
En daarna weer aan het opladen gezet.
Een bijzonder voertuig om met veel genoegen in te rijden ...
Daarna zicht proberen te krijgen op mogelijkheden en onmogelijkheden tijdens het rijden.
Vandaag weer met veel plezier gereden en de instelmogelijkheden (zoals ze bij het opstarten actief worden) uitgeprobeerd.
En daarna weer aan het opladen gezet.
Een bijzonder voertuig om met veel genoegen in te rijden ...
-
Henri
- Stamgast
- km-stand: 166000
- Lifetime: 2
gefeliciteerd Engbert, vrijdag ben ik aan de buurt als het allemaal goed gaat ...een olympic white, zal naar je zwaaien als ik je voorbij zie rijden met je rode exemplaar
Laatst gewijzigd door Henri op vr 09 mar 2012, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rogier
- Newbie
- km-stand: 0
Vandaag eindelijk een datum te horen gekregen... 9 april. Het heeft wel lang geduurd, maar goed het wachten is bijna afgelopen.
- jobongers
- Newbie
- km-stand: 25000
- Lifetime: 22
- Contacteer:
Zou nou toch heel snel moeten gaan als je een Ampera uit voorraad besteld heb zoals ik.
Ab dieser Woche werden seinen Worten zufolge die ersten Amperas an die Kunden ausgeliefert. Der Modellstart hatte sich um vier Wochen verzögert, weil 200 dafür geschulte Mechaniker die bisher 2500 nach Europa verschifften Fahrzeuge nachrüsteten. Ein zusätzliches Blech soll die Batterie besser von entzündlichen Flüssigkeiten im Auto abschirmen.
200 man X 5 dagen per week 1 auto per dag per man = 2,5 weken... kom maar op dan.
Volgens mijn dealer is de mijne nu in Russelsheim voor ombouw...toch staat de lever datum in het systeem van Opel nog op 9 april???
voor het hele artikel:
http://www.manager-magazin.de/unternehm ... 74,00.html
Ab dieser Woche werden seinen Worten zufolge die ersten Amperas an die Kunden ausgeliefert. Der Modellstart hatte sich um vier Wochen verzögert, weil 200 dafür geschulte Mechaniker die bisher 2500 nach Europa verschifften Fahrzeuge nachrüsteten. Ein zusätzliches Blech soll die Batterie besser von entzündlichen Flüssigkeiten im Auto abschirmen.
200 man X 5 dagen per week 1 auto per dag per man = 2,5 weken... kom maar op dan.
Volgens mijn dealer is de mijne nu in Russelsheim voor ombouw...toch staat de lever datum in het systeem van Opel nog op 9 april???
voor het hele artikel:
http://www.manager-magazin.de/unternehm ... 74,00.html