verkeersdrempels
-
Stronghold
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
verkeersdrempels
Misschien een hele rare vraag,
Heb de opel ampera voor het eerst in het echt gezien bij de persdag in scheveningen,
Ondertussen natuurlijk ook 1 besteld,
Wat mij toen opviel was de grondspeling bij de voorspoiler,deze was in mijn optiek vrij miniem,
Zijn er al berijders die ervaring hebben met verkeersdrempels?
bij mij in de wijk ligt het helemaal vol met die dingen.
groeten Rens
Heb de opel ampera voor het eerst in het echt gezien bij de persdag in scheveningen,
Ondertussen natuurlijk ook 1 besteld,
Wat mij toen opviel was de grondspeling bij de voorspoiler,deze was in mijn optiek vrij miniem,
Zijn er al berijders die ervaring hebben met verkeersdrempels?
bij mij in de wijk ligt het helemaal vol met die dingen.
groeten Rens
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: verkeersdrempels
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Henri
- Stamgast
- km-stand: 166000
- Lifetime: 2
ja verkeers drempels heel langzaam nemen.....denk dat die rubberen rand onder het voorbumper geen lang leven zal hebben op mijn Ampera....zelfs als je langzaam over een drempel dan hoor je soms nog dat je hem raakt....
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Probeer er schuin op te rijden en er ook weer schuin af te rijden. Dat helpt enigszins.
Ampera: Amper verbruik
-
Erdeke
- Vaste klant
Langzaam rijden en er schuin op- en afrijden helpt wel, maar het zeker niet bij alle drempels. Het schrapende geluid is echt bloedirritant. Ik snap niet waarom ze bij zo'n high-tech auto niet gewoon een snelheidsafhankelijke voorspoiler gemaakt hebben. Zo'n ding heeft het meeste nut op hoge snelheden, dus waarom niet gewoon dat ding een stukje intrekken op lage snelheden?
Gr. Richard
Gr. Richard
-
Martin
- Newbie
- km-stand: 40000
- Lifetime: 26
- Auto: Bolt
Ik ga morgen ook een afspraak maken om die rubberstrip te laten verwijderen. Je schaamt je de ogen uit de kop als je met 0,4 km/u over een beetje drempel rijdt.
- Unit106
- Moderator
Let op: deze strip is wel de waarschuwing dat je niet verder moet gaan! De bodemplaat van de auto loopt gelijk met de onderkant van de bumper. Dus op het moment dat je niet meer gewaarschuwd wordt door het geluid van de strip zou je in je enthousiasme met de bodemplaat over de drempels kunnen gaan schuren! De Ampera is nou eenmaal vreselijk laag!Martin schreef:Ik ga morgen ook een afspraak maken om die rubberstrip te laten verwijderen. Je schaamt je de ogen uit de kop als je met 0,4 km/u over een beetje drempel rijdt.
Persoonlijk zit ik meer met de gedachte of de Ampera niet te verhogen is met een extra setje veren ofzo!

Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Unit106 schreef:Let op: deze strip is wel de waarschuwing dat je niet verder moet gaan! De bodemplaat van de auto loopt gelijk met de onderkant van de bumper. Dus op het moment dat je niet meer gewaarschuwd wordt door het geluid van de strip zou je in je enthousiasme met de bodemplaat over de drempels kunnen gaan schuren! De Ampera is nou eenmaal vreselijk laag!Martin schreef:Ik ga morgen ook een afspraak maken om die rubberstrip te laten verwijderen. Je schaamt je de ogen uit de kop als je met 0,4 km/u over een beetje drempel rijdt.
Persoonlijk zit ik meer met de gedachte of de Ampera niet te verhogen is met een extra setje veren ofzo!
Ben benieuwd hoe er dat uitziet. Geen monster-Truck maar monster-Ampera
Ampera: Amper verbruik
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
Ik had wel gedacht dat de hele bodem afgedekt zou zijn, i.v.m. aerodynamica... vreemd dat de dat open gehouden hebben
Leuke foto, je leert elke dag
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Unit106
- Moderator
Meer foto's: http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=115Ivo schreef:Ik had wel gedacht dat de hele bodem afgedekt zou zijn, i.v.m. aerodynamica... vreemd dat de dat open gehouden hebben![]()
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden