Klantvriendelijkheid Opel dealers

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
markiemark
Newbie
km-stand: 40000
Lifetime: 4
Auto: Ampera-e

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Bericht door markiemark »

Zelfde positieve ervaring met van Kouwen, vestiging Amsterdam. Pro-actieve verkoper stuurt direct en ongevraagd een uitgewerkte offerte na een informatievraag via hun website, zelfde dag nog. Nefkens Amersfoort: langs geweest, volt meegenomen voor een proefrit, gegevens laten noteren voor een offerte (want geen tijd meer voor op zaterdagmiddag 16:00...) nooit meer iets van gehoord. Ik kan er met de kop niet bij dat ze het zich kunnen permitteren om handel zo maar laten lopen, waar ben je dan mee bezig. Sjappies.
Chevy Volt Nuclear
fam_h
Vaste klant
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Bericht door fam_h »

Voor mij ook een reden om verder te kijken.
Initieel was ik niet op de hoogte dat er een Volt was maar de verkoper liet me een 3-tal keren (proefritaanvraag, proefrit duur, proefrit moment) dusdanig tandenknarsen dat ik wel verder moest kijken.
Kom ik bij de Volt dealer, een verademing, was die nog mooier ook ;-)
Morgoth
Harde kern
km-stand: 186000
Lifetime: 49
Auto: Ampera

Bericht door Morgoth »

Inmiddels een dag met de Prius Plug-in gereden. Gaat het waarschijnlijk niet worden. Na 20km elektrisch gaat hij zich net zo gedragen als een normale Prius en merk je geen verschil meer. En een normale Prius heb ik al. Daarbij is de achterkant door de zilveren balk nog minder mooi geworden. En fraai was die achterkant al niet.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Guinness
Stamgast
km-stand: 0
Lifetime: 20

Bericht door Guinness »

Ik heb enorm goede ervaringen met Wander in Assen. Ze hebben me direct geholpen, ook na het eerste contact. Flink meegeholpen met rekenen via een financiele meneer daar. Kortom, erg goed gevoel. Als resultaat dat ik al snel het koopcontract had getekend. Ik moet er wel bij vermelden dat dit mijn eerste keer was dat ik een nieuwe auto kocht.
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
Henri
Stamgast
km-stand: 166000
Lifetime: 2

Bericht door Henri »

Gewoon Fred-janssen in Huizen nemen als Ampera dealer, ze zijn hebben tot nu toe de meeste ampera s geleverd rond de 400, prima dealer, proefrit maken geen probleem staat een demo Ampera klaar nt zo al de koffie ...:)...en nee ik heb er geen aandelen alleen wel mjn Ampera ergehaald....
Kat9
Sponsor
km-stand: 150000
Lifetime: 23

Bericht door Kat9 »

Dan breek ik een lans voor Mulders in Tiel. Zeer enthousiaste verkoper, met kennis van zaken, en bereid mee te denken. Koffie is goed, en bij aflevering een lekker kistje appels uit de Betuwe. En ook bij het melden van het branden van het berowmde motorlampje na laden aan een paal-met-pasje (in Utrecht en Geldermalsen), was de afhandeling van het probleem goed. Chapeau.
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Morgoth
Harde kern
km-stand: 186000
Lifetime: 49

Bericht door Morgoth »

Mijn zwager werkt bij een Opel dealer. Geen Ampera dealer. Maar ze kunnen hem wel aanbieden en onderhouden.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
10pizza
Newbie
km-stand: 167000
Lifetime: 44

Bericht door 10pizza »

prima ervaring tot dusver met de Opel dealer in Heerenveen.
Black Ampera - SPX Voltec - Fryslan
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Driessen in Eindhoven en Lathouwers in Den Bosch, daar ben ik goed behandeld tot nu toe.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Robbert
Newbie
km-stand: 8600
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door Robbert »

Morgoth schreef:Mijn zwager werkt bij een Opel dealer. Geen Ampera dealer. Maar ze kunnen hem wel aanbieden en onderhouden.
Onderhouden van een Ampera mag officieel alleen door geselecteerde monteurs die een extra opleiding hebben gehad.
bij reparatie aan het voertuig moet in sommige gevallen zelfs de omgeving afgezet worden zodat niet bevoegde personen niet in de buurt van de auto kunnen komen .
In verband met o.a. garantie maar zeker ook de veiligheid is het dus niet toegestaan dat monteurs zonder deze scholing aan de Ampera werkzaam zijn.

just my 2 cents.
Plaats reactie