Volt
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera-e
Volt
Volt bestelt, tijdje zitten twijfelen tussen Ampera en Volt, voorkeur ging uit naar een zwarte, zit er niet zoveel verschil meer tussen de beiden in uiterlijk.
Binnenkant bij beiden niet mooi, maar de fiscale behandeling maakt veel goed.
2012 model, vond het een voordeel dat de strips onder bij de Volt niet in kleur zijn gespoten, die gaan zeker langs stoeprandjes gezien de hoogte van de auto.
Het prijsverschil gaf uiteindelijk de doorslag, (volt dealer gaf 1000,- euro meer terug voor inruil auto).
Binnenkant bij beiden niet mooi, maar de fiscale behandeling maakt veel goed.
2012 model, vond het een voordeel dat de strips onder bij de Volt niet in kleur zijn gespoten, die gaan zeker langs stoeprandjes gezien de hoogte van de auto.
Het prijsverschil gaf uiteindelijk de doorslag, (volt dealer gaf 1000,- euro meer terug voor inruil auto).
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Volt
Welkom
dat mag ik toch hopen van niet 
shumway schreef:2012 model, vond het een voordeel dat de strips onder bij de Volt niet in kleur zijn gespoten, die gaan zeker langs stoeprandjes gezien de hoogte van de auto.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- shumway
- Harde kern
Over een jaartje een poll houden, bij wie zijn de strips aan de onderkant nog onbeschadigd. Hetzelfde voor de velgen.
Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
-
BlackEyed
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
Heb na 20 minuten (zat rijdend m'n nav uit te zoeken....) de volledige rechter onderkant opengehaald. Aan de zijkant niets te zien, het is plastic, dus ik laat het zo.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Auto: anders
Leuk, weer een Volt erbij binnenkort (tenminste, daar ga ik vanuit gezien de schappelijke levertijden van Chevrolet
)
Enne.., heb mijn velgen zwart laten spuiten, dus ik kijk ECHT wel uit voor 'curb rash'..!
Enne.., heb mijn velgen zwart laten spuiten, dus ik kijk ECHT wel uit voor 'curb rash'..!
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Hij is dan wel elektrisch, maar geen botsauto!BlackEyed schreef:Heb na 20 minuten (zat rijdend m'n nav uit te zoeken....) de volledige rechter onderkant opengehaald. Aan de zijkant niets te zien, het is plastic, dus ik laat het zo.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- shumway
- Harde kern
Yep, levertijd 4 tot 6 weken, 2012 model.boeuf schreef:Leuk, weer een Volt erbij binnenkort (tenminste, daar ga ik vanuit gezien de schappelijke levertijden van Chevrolet)
Blijf het raar vinden, auto's staan op voorraad.
Inmiddels er ook achtergekomen dat er geen stekker bij zit voor de oplaadpalen. Ook maar bijbesteld.
En dat leren hoesje tussen de achterstoelen moet je bij de Volt ook betalen, was bij de Ampera gratis.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- volt-NL
- Stamgast
- km-stand: 20000
Een volt er bij, mooi! En ook nog een zwarte ookshumway schreef:voorkeur ging uit naar een zwarte
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt
2012-2018 Zwarte Volt
- shumway
- Harde kern
volt-NL schreef:Een volt er bij, mooi! En ook nog een zwarte ookshumway schreef:voorkeur ging uit naar een zwarte
mmm, laat me raden, midden 40 en je vrouw heeft de kleur uitgekozen, je bent bij Opel Driessen geweest en daar hebben ze nog nooit van een klant gehoord, bij Dion kreeg je direct de sleutel mee voor een proefrit en de koop gesloten.
Je zou m'n tweelingbroer kunnen zijn
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
-
Robbert
- Newbie
- km-stand: 8600
- Auto: Bolt
Dat komt omdat de auto's op een verzamelpunt ergens in het land staan , op het moment dat een dealer een auto afroept (wanneer deze verkocht is ) kan het even duren voordat deze auto uit de voorraad gehaald kan worden om daarna op transport naar de dealer te gaan.. bij de dealer aangekomen moet deze een "nulbeurt"ondergaan , van het beschermplastic ontdaan worden (kan een paar uur duren, moet er met een föhn afgehaald worden) om gepoetst te worden (soms wel een stuk of 8 per dag )en daarna opgeladen te worden ..het kenteken moet worden aangevraagd (kan een paar dagen duren) en de aflevering inplannen met de berijder... wij hanteren gemiddeld drie weken hiervoor .. dit komt omdat wij vrij veel ampera's afgeleverd krijgen dus eerder voorraad binnenkrijgen (wachten op een volle vrachtwagen met bestellingen)Yep, levertijd 4 tot 6 weken, 2012 model.
Blijf het raar vinden, auto's staan op voorraad.
en daarom kan een voorraadauto wel eens een paar weken duren .. gaat op voor zowel de Ampera alsook voor de Volt