Sinds heden middag ben ik de gelukkige bezitter van een Opel Ampera. Gekocht op 14 Januari. Toch noch snel geleverd. Het is toch even wennen ik mis het geluid van mijn vorige auto (Audi 2.0 TFSI), maar ik ben dolgelukkig.
jobongers schreef:Sinds heden middag ben ik de gelukkige bezitter van een Opel Ampera. Gekocht op 14 Januari. Toch noch snel geleverd. Het is toch even wennen ik mis het geluid van mijn vorige auto (Audi 2.0 TFSI), maar ik ben dolgelukkig.
Geniet ervan Jo, je hebt uiteindelijk een vrij korte levertijd gehad. Alhoewel "voorraad" een betrekkelijk begrip is
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
jobongers schreef:Sinds heden middag ben ik de gelukkige bezitter van een Opel Ampera. Gekocht op 14 Januari. Toch noch snel geleverd. Het is toch even wennen ik mis het geluid van mijn vorige auto (Audi 2.0 TFSI), maar ik ben dolgelukkig.
Geniet ervan Jo, je hebt uiteindelijk een vrij korte levertijd gehad. Alhoewel "voorraad" een betrekkelijk begrip is
ik weet ook niet waarom zo snel... misschien hebben wat negatieve twitter berichten over levering en communicatie aan @Opel_nederland geholpen? ik zou het echt niet weten....
Sinds gisteren ben ik ook de gelukkige bezitter van een cyber grey kleurige Ampera. Hij bevalt tot nu toe prima!!
Laden gaat ook prima......op de zaak een buitenlaadpuntje die ik met mijn iPhone aan en uit kan schakelen, top!!
Ik heb afgelopen vrijdag mijn witte Ampera in ontvangst mogen nemen. Echt super! Hele weekend aan het rijden en instellen geweest. Veel leuke reacties gehad. Nog even wachten op het thuislaadpunt. Voorlopig maar even met het normale stopcontact opladen, gaat eigenlijk ook prima. Ook mijn man is er niet meer uit te krijgen, hij is er weg van.
Groetjes, Jazz.
ampera.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door JazzA op di 10 apr 2012, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Zojuist de verkoopcijfers op Autoweek bekeken en na een schamele 29 stuks in februari zijn er in maart toch al 428 (!!) Ampera's verkocht (en staat daarmee op plaats 37 in het modellenoverzicht: slechts 1 plekje achter bijv. de BMW 5-serie en oeps...zelfs 3 stuks meer dan de Opel Insignia).