Welke software-updates zijn er geweest?
- gl640
- Harde kern
- km-stand: 24000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera-e
Re: Welke software-updates zijn er geweest?
ik krijg ook een melding bij mychevrolet
maar krijg toch steeds te horen van de garage dat de auto geen auto updates krijgt maar dat er pas word gezocht naar een update als er een klacht is over iets.
blijkbaar bij opel dat ze wel de software automatisch updaten?
maar krijg toch steeds te horen van de garage dat de auto geen auto updates krijgt maar dat er pas word gezocht naar een update als er een klacht is over iets.
blijkbaar bij opel dat ze wel de software automatisch updaten?
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Nee, je hebt gewoon een luie garagist.gl640 schreef:blijkbaar bij opel dat ze wel de software automatisch updaten?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Zojuist mij gemeld bij de receptie van mijn dealer voor nieuwe ruitenwissers. Dame achter de balie zei meteen dat ze mij niet mocht laten gaan zonder een belangrijke BCM update uit te voeren in mn auto. Zit nu dus bij mn dealer te wachten voor nieuwe ruitenwissers & een BCM update.
Edit 17.15 :
BCM update gehad. Dit betreft een update die moet voorkomen dat als de auto is geparkeerd en men vergeten is de auto uit te schakelen dat de motor aanslaat nadat de accu leeg is geraakt. Zie ook http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=2798
Edit 17.15 :
BCM update gehad. Dit betreft een update die moet voorkomen dat als de auto is geparkeerd en men vergeten is de auto uit te schakelen dat de motor aanslaat nadat de accu leeg is geraakt. Zie ook http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=2798
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- gl640
- Harde kern
- km-stand: 24000
- Lifetime: 25
ja daar moet de klant niet de dupe van wordenAlex schreef:Nee, je hebt gewoon een luie garagist.gl640 schreef:blijkbaar bij opel dat ze wel de software automatisch updaten?
gaan ze straks ook nog geld vragen voor deze updates omdat ze deze niet hebben gedaan tijdens de normale beurten onder de garantie periode.
zou een mooie worden.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Netjes! Ik ben benieuwd of hiermee het voorverwarmen op de ICE ook tot het verleden behoort.Unit106 schreef:Edit 17.15 :
BCM update gehad. Dit betreft een update die moet voorkomen dat als de auto is geparkeerd en men vergeten is de auto uit te schakelen dat de motor aanslaat nadat de accu leeg is geraakt.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
Was ff vergeten dat met de update mn voorkeuren gewist worden. Auto sloot niet meer uit zich zelf bijv. Heeft regelmatig onafgesloten gestaan laatste dagen.
Bij het verlaten van de auto terwijl de auto ingeschakeld is wordt nu een geluidsignaal gegeven. Dit geluidsignaal klinkt als het signaal wat je krijgt als je je sleutel achter laat in de auto.
Bij het verlaten van de auto terwijl de auto ingeschakeld is wordt nu een geluidsignaal gegeven. Dit geluidsignaal klinkt als het signaal wat je krijgt als je je sleutel achter laat in de auto.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Bij mij geen veranderingen geconstateerd.Unit106 schreef:Was ff vergeten dat met de update mn voorkeuren gewist worden. Auto sloot niet meer uit zich zelf bijv. Heeft regelmatig onafgesloten gestaan laatste dagen.
Forum Sponsor, Buurauto
- HenryAmpera
- Harde kern
- km-stand: 220230
- Lifetime: 27
Vreemd, ik hoor nu ook een signaal, vergelijkbaar met mijn vorige auto wanneer ik de lichten nog aan had, wanneer ik de deur open en de auto nog "aan" staat.
Heeft sinds begin Februari niet meer bij de dealer aan de computer gehangen, dus geen updates....
Inderdaad wel beschikbar volgens MyOpel.
Heeft sinds begin Februari niet meer bij de dealer aan de computer gehangen, dus geen updates....
Inderdaad wel beschikbar volgens MyOpel.
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
Ben de afgelopen maand al 3 (!) maal een niet afgesloten Ampera tegen gekomen, gisteren nog een zwarte bij De Olmenhorst. Als je er op let zie je dus dat bij veel bestuurders bij tijd en wijle de verwarring over automatisch sluiten toeslaat, inclusief overigens bij mezelfUnit106 schreef:Was ff vergeten dat met de update mn voorkeuren gewist worden. Auto sloot niet meer uit zich zelf bijv. Heeft regelmatig onafgesloten gestaan laatste dagen.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Of een deur of de achterklep niet goed gesloten.NeufegliseThierry schreef:...Als je er op let zie je dus dat bij veel bestuurders bij tijd en wijle de verwarring over automatisch sluiten toeslaat, inclusief overigens bij mezelf
Forum Sponsor, Buurauto