Het forum en kosten/opbrengsten

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Unit106
Moderator
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: Het forum en kosten/opbrengsten

Bericht door Unit106 »

Michael schreef:Het ging mij er meer om dat het fora langzaam een harvest begint te worden voor de sponsoren. Ik word er zelf minder actief van, maar goed dat ben ik.
Michael, de moderators hebben op de achtergrond met regelmaat overleg over berichten die geplaatst worden waar de commercie vanaf druipt. Als wij al deze berichten zouden goedkeuren dan zou het forum inderdaad minder aantrekkelijk zijn.

Diverse forumleden zijn op zoek naar oplossingen. Denk hierbij bijv. aan een wandlader of een Xenon set, deze leden zijn blij als er een goede betrouwbare leverancier beschikbaar is. Om die reden is het ook niet verkeerd om commerciele partijen aanwezig te hebben op het forum. Zo zijn er tientallen SPX Voltec wandladers geleverd door geheel Nederland naar tevrede forum gebruikers.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
mc_alistair
Moderator
km-stand: 86000
Lifetime: 38
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door mc_alistair »

Unit106 schreef:de moderators hebben op de achtergrond met regelmaat overleg over berichten die geplaatst worden waar de commercie vanaf druipt. Als wij al deze berichten zouden goedkeuren dan zou het forum inderdaad minder aantrekkelijk zijn.
Exact!.. Niet om onszelf op de schouders te kloppen maar er is minstens wekelijks via de PriveBerichten contact met "de moderators driehoek", het forum ziet dit niet en dat is goed, dat is ook de bedoeling.
Heel veel "troep" wordt aan het zicht ontrokken waardoor dit een van de nettere forums is waar ik (actief)lid van ben.

Op het laadevent in Venray heb ik dit ook wel met een aantal leden besproken en ik kreeg veel :shifty: en :crazy: gezichten als men hoorde wat er allemaal weg gepoetst wordt om dit een leuk, mooi en leerzaam forum te houden.

Zo ik ben klaar.... 8-)
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Zo ik ben klaar.... 8-)
Voelt dit goed..... :P
Laatst gewijzigd door CyberGrey op za 20 okt 2012, 01:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
mc_alistair
Moderator
Contacteer:

CyberGrey schreef:Voelt dit goed..... :P
Jazeker... Hoe meer info/transparantie, hoe meer begrip.... Althans dat is de bedoeling :mrgreen:
Michael
Stamgast
km-stand: 0
Auto: Bolt

Bericht door Michael »

Ik vind het allemaal prima. Het was enkel een constatering van mij kant. Ik snap dat jullie dat in de verdediging gaan, maar ik zie bepaalde dingen toch echt wel anders, maar enfin. Je moet mijn opmerking meer zien als een gesprekje dat je voert in een cafe of tijdens een gezellig avondje met wat vrienden.
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Michael, laten we afspreken dat je je weer meldt als er iets niet goed gaat. We hoeven ons niet te verdedigen, je leek te vragen om een uitleg, vandaar dat we reageerden.
Wat mij betreft is het case closed, maar we laten dit topic open voor verdere reactie, indien je daar behoefte aan hebt.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Erik-Jan
Newbie
km-stand: 12000
Auto: Bolt

Bericht door Erik-Jan »

Mijn statement over kostenbewuste types was maar een proefbalonnetje en een grappige constatering van mijn echtgenote dat er in Venray niet veel geconsumeerd werd. Over de site en het moderaten niets dan hulde. De info is inderdaad van onschatbare waarde. De informatie van de opeldealer was beperkt en soms zelfs onjuist 1)nee mijnheer de auto heeft geen stemherkenning 2) geen kennis over uitgesteld opladen voor nachtstroom 3) navigatie kan niet tijdens rijden door bijrijder bediend worden. Ik ben gewoon gestopt mijn info daar te halen....
Het zit niet in het gratis karakter van internet om gebruikers te laten betalen, maar het lijkt me dat Opel wat meer zou kunnen investeren in dit forum ipv geld te stoppen in veel te jonge verkopers in foute pakken :)
mc_alistair
Moderator
Contacteer:

Erik-Jan schreef:... ipv geld te stoppen in veel te jonge verkopers in foute pakken :)
:thumbup: :mrgreen: :thumbup:
RmG
Bekende
km-stand: 110000
Lifetime: 15

Bericht door RmG »

om te voorkomen dat iedereen denkt dat dit forum niets kost is het misschien verstandig eens inzicht te geven in de kosten van de hosting en de licenties.
Dat er daarnaast ook nog een paar enthousiastelingen nodig zijn die de boel beheren en initiatieven nemen kunnen we alleen maar extra waarderen! :clap: :clap: :clap:
Opel Ampera, Cardinal Red, navigatie en camera.
Lolo smart, fietsendrager van Thule achterop.
En 11 zonnepanelen voor ruim 2700 kwh/jr.
NiekValk
Bekende
km-stand: 5193
Auto: Ampera-e

Bericht door NiekValk »

Ik heb sinds 29 september een Ampera en kijk bijna dagelijks op dit forum. Dank voor zoveel inzet. Er staat heel veel nuttige info. Ik zou best bereid zijn (indien nodig) iets bij te dragen. (En natuurlijk fiscaal af te trekken :D :D ). De sponsoring valt nauwelijks op en is zeker niet storend. :thumbup:
Ampera 30/9/12 tot 26/9/2017 vanaf 1/12 een Glory Red E
Plaats reactie