Lousy laadplaats Da Costakade, Amsterdam

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Lousy laadplaats Da Costakade, Amsterdam

Bericht door Alex »

Volgens de lovetoload app nu: 23-9-13 om 22.54:
status: OCCUPIED
outleds: 1
Available: 1
Failure: 00
Last updated: Sun Sep 15 13:44:08 CEST 2013

:eh:

Nou Poul, jij mag zeggen of 'ie nu beschikbaar is.
Laatst gewijzigd door Alex op di 24 sep 2013, 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door japio »

Het is maar goed dat ze er ook een jaartal bij noemen...
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Alex schreef:Volgens de lovetoload app nu: 23-9-13 om 22.54:
status: OCCUPIED
outleds: 1
Available: 1
Failure: 00
Last updated: Sun Sep 15 13:44:08 CEST 2013

:eh:

Nou Poul, jij mag zeggen of 'ie nu beschikbaar is.
Op 15-09-2013, 10:45 uur door mij geconstateerde status was 1 bezet en 1 storing.
Dat klopt wel zo ongeveer met info van de lovetoload app om 13:44 uur.
Een week later, zelfde tijd, waren beide aansluitingen van die laadpaal afgeplakt met een stuk tape waarop defect was geschreven. Ik zal het binnenkort weer eens uitproberen.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

Vandaag waren de aansluitingen op Da Costakade 143 nog steeds allebei afgeplakt met tape plus woorden defect erop. Gebeld en dit gemeld. Ze konden het op dat moment niet zien of er wat aan de hand was, maar zouden het aan de monteur doorgeven. Als het goed is wordt ik over de resultaten teruggebeld. Afwachten dus maar even.
De bijbehorende parkeerplaatsen waren in ieder geval nog mooi vrij. :D maar aangezien ik wilde laden om op acculading thuis te komen, ben ik toch maar even verderop gaan staan.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door japio »

Voor het eerst in 3 maanden weer een factuur van Essent, ze hebben waarschijnlijk geld nodig voor een nieuwe laadpaal :lol:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

Poul schreef:Vandaag waren de aansluitingen op Da Costakade 143 nog steeds allebei afgeplakt met tape plus woorden defect erop. Gebeld en dit gemeld. Ze konden het op dat moment niet zien of er wat aan de hand was, maar zouden het aan de monteur doorgeven. Als het goed is wordt ik over de resultaten teruggebeld. Afwachten dus maar even.
Nooit teruggebeld dus. Maar gisteravond was ik toch in de buurt en heb ik even een 'schouwing' gedaan. De laadpaal is weer volop in bedrijf.
Twee aandachtspuntjes voor potentiële gebruikers:
1. Aan deze kant van de Da Costakade is het parkeertarief per uur EUR 4. Vanaf de overkant is het EUR 3. Toch goed om even te weten als je er langer moet parkeren. Kost dan snel meer dan EUR 5 extra.
2. Op oplaadpalen.nl staat de paal voor nr 143 inmiddels aan de overkant, in het goedkopere parkeergebied dus. Een beetje verneukeratief in het licht van het vorige punt. :thumbdown: . Het is mij niet gelukt dit in een review bij de laadpaal op te nemen. Een extra reden om regelmatig op het laadpalenoverzicht van dit forum te kijken.
3. Maar volgens mij kun je hier dan wel weer gratis laden. Dat was zo, maar dat zou nu ook veranderd zijn.

Groeten,
Poul
Plaats reactie