1-ste laadpaal in Voorschoten

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: 1-ste laadpaal in Voorschoten

Bericht door japio »

Die zijn voor het onderhoud van de garage en normaal gesproken worden ze op de kast uitgezet... geluk voor jou dat ze het (nu) doen :lol:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Ja, als er te regelmatig gebruik van wordt gemaakt om te laden, dan zullen er wel maatregelen worden genomen ze uit te zetten. Aan de andere kant, om de 4 parkeerplaatsen een stopcontact voor onderhoud van de parkeergarage lijkt mij ook wat overdreven.
Maak er gebruik van zolang het kan, ... als je in Voorschoten moet zijn.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

Vandaag de eerste 'vreemdeling' aan mijn laadpaal aangetroffen toen ik om 8 uur vanavond thuiskwam. Was een Amsterdammer met een full-electric auto die even verderop een paar bezette openbare laadpalen had aangetroffen. Was toen op mijn laadpaal teruggevallen en kon nu zijn thuisbestemming na een gezellig kerstetentje weer bereiken. En aangezien de kosten volledig aan hem worden doorbelast en aan mij worden vergoed, heb ik er geen probleem mee dat hij bij mij laadt. Mooi toch. :D

Ikzelf was op de laatste litertjes benzine in mijn tank van een retourtje Almere thuisgekomen. Daar niet kunnen laden :cry: , helaas. 's Middags in de file op A1 richting Amersfoort een aantal Ampera's en Volts tegen gekomen in allerlei kleuren (lichtgrijs, Viridian Joule (niet Alex), rood, wit, zwart). Deze auto's beginnen onderhand tot het normale snelwegbeeld te horen. Wel allemaal rustige rijders :thumbup: .

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Poul schreef:... Viridian Joule (niet Alex)...
Ik had hem met de kerstdagen omgeruild voor de Espace van de overburen. Lekker met z'n zessen naar Vlaanderen. Was het niet mijn overbuurman?

Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

De nummerplaathouder vermeldde Fred Janssen. Jij had hem toch bij Nefkens vandaan?

Groeten,
Poul
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Poul schreef:De nummerplaathouder vermeldde Fred Janssen. Jij had hem toch bij Nefkens vandaan?

Groeten,
Poul
http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=715&start=10 8-)
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

Alex schreef:
Poul schreef:De nummerplaathouder vermeldde Fred Janssen. Jij had hem toch bij Nefkens vandaan?

Groeten,
Poul
http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=715&start=10 8-)
Inderdaad, nog beter :thumbup: .

Groeten,
Poul
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

Ha, inmiddels is mijn oide laadpaal (EV-Box) van de Love2Load- en de oplaadpalen.nl-app verdwenen. Staat er nog maar 1 laadpaal op die apps op mijn huisadres. Het heeft even een week of 6 geduurd, maar het is dan toch voor elkaar gekomen.

Groeten,
Poul
Plaats reactie