Laden in Utrecht alleen met pas van e-laad gratis

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
HaKa
Vaste klant
km-stand: 85000
Lifetime: 18
Auto: Ampera-e

Re: Laden in Utrecht alleen met pas van e-laad gratis

Bericht door HaKa »

Toevallig in november 2012 1x in Utrecht geweest, Keistraat. Staat vermeld in het overzicht van de LM:
22 nov 2012 19 feb 2013 0 NL 1,07 electriciteit The New Motion
Had dit gratis moeten zijn? De 2e datum in het rijtje is de verwerkingsdatum, misschien ligt het daar aan?

Overigens leuke ervaring daar. Toen ik aan kwam gereden stonden er 2 Karma's achter elkaar te laden. Ik balen en het mooie navigatiesysteem zonder e-palen POI's met de hand programmeren voor een andere paal, komt een eigenaar van 1 van de Karma's beleefd de auto wegzetten! Maar niet nadat hij een foto maakte van de Karma met Ampera, en ik erna van de Karma met Ampera uiteraard. :)
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
Vision
Stamgast
km-stand: 235000
Lifetime: 31
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: Laden in Utrecht alleen met pas van e-laad gratis

Bericht door Vision »

Vandaag reactie vanuit Utrecht:

Geachte heer,

Er is destijds inderdaad onduidelijkheid ontstaan door een bericht op onze website waarin stond dat het laden in de stad Utrecht tot eind 2012 gratis zou zijn. Naar aanleiding van deze miscommunicatie hebben wij in januari een inventarisatie gedaan onder elektrische rijders. Hiervoor hebben wij onze website, nieuwsbrief en twitteraccount gebruikt om betrokkenen te informeren. Deze inventarisatie is inmiddels afgerond en het is niet meer mogelijk alsnog facturen in te dienen. Overigens hebben wij besloten om de facturen niet te vergoeden, wel is mensen die facturen hebben aangeleverd en waar het ging om substantiele bedragen een VVV-bon ter compensatie aangeboden.

Ik hoop u hiermee, voor nu, voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,

Herman van V,
Projectmanager Utrecht Elektrisch
www.utrecht.nl/utrechtelektrisch
twitter: 030elektrisch
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
Plaats reactie