Poul schreef:Aan welke kant heb jij jouw ervaringen opgedaan?
De lokaties die ik noemde waren resp. Keizersgracht 666, Herengracht 579 en 453 en Keizersgracht 566. Heb het eens in de gaten gehouden op oplaadpalen.nl, maar van al deze lokaties worden er de hele (werk)dag tenminste drie weergegeven met een vrije connector...
Ik wens je succes, benieuwd naar jouw ervaringen
Ik denk dat ik het geen eens ga proberen. Het parkeertarief is daar EUR 5 per uur. Als ik een kwartiertje loop, dan parkeer ik voor EUR 3 per uur. Aangezien ik er een uur of 6-7 moet zijn, weet ik het wel .
Bedankt allen voor de tips.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Poul schreef:Aan welke kant heb jij jouw ervaringen opgedaan?
De lokaties die ik noemde waren resp. Keizersgracht 666, Herengracht 579 en 453 en Keizersgracht 566. Heb het eens in de gaten gehouden op oplaadpalen.nl, maar van al deze lokaties worden er de hele (werk)dag tenminste drie weergegeven met een vrije connector...
Ik wens je succes, benieuwd naar jouw ervaringen
Ik denk dat ik het geen eens ga proberen. Het parkeertarief is daar EUR 5 per uur. Als ik een kwartiertje loop, dan parkeer ik voor EUR 3 per uur. Aangezien ik er een uur of 6-7 moet zijn, weet ik het wel .
Bedankt allen voor de tips.
Groeten,
Poul
Sorry, een van de herengracht palen is overdag vrijwel altijd door mij bezet.