laadpaal actie chevrolet

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: laadpaal actie chevrolet

Bericht door CyberGrey »

Alex schreef:Overigens is een directe korting van 6k, zoals elders genoemd, beslist geen onderdeel van de actie van de importeur. Binnen enkele weken verwacht Chevrolet (als eerste importeur) voor nieuwe auto's ook een publiek laadpunt te kunnen meeleveren. Dus als je daar van afhankelijk bent, zou ik even wachten met bestellen.
Alex het zou beter zijn wel te kunnen bestellen maar met uitzicht op, of met levering van een certificaat voor de actie of een openbare laadpaal in je buurt of gekozen locatie!
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
japio
Harde kern
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Contacteer:

Bericht door japio »

Als je je handtekening hebt gezet krijg je niets meer voor elkaar, zo lang ze geen krabbel hebben ben jij de baas.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
Marcel
Stamgast
km-stand: 70000
Lifetime: 21

Bericht door Marcel »

Dat is vaak maar al te waar........helaas. :thumbdown:
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.

Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
:wave:
Patrickhaka
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door Patrickhaka »

Heb ook bij chevrolet een Volt besteld in jan (2013)dit jaar.De dealer was wel zo netjes te zeggen dat er een aanbieding kwam.Hij zei wel als je van die aanbieding wou profiteren je minder inruil terug zou krijgen van je auto.
DutchMonster
Bekende
km-stand: 150

Bericht door DutchMonster »

Mijn dealer zei juist dat hij meer ruimte had voor een betere inruil door die actie.

Inmiddels staat mijn paal voor het huis, nog net op eigen terrein (hoop ik). Op de zaak geen oplaadpunt want dat is maar 2 km van huis ;)
Met EV-box is nu ook geregeld dat ik 4 jaar backoffice heb en de eerste 100 laadbeurten bij andere palen worden gecrediteerd. Daar heb ik dus een jaar of 10 plezier van verwacht ik. :D
Ik heb mijn paal ook opengesteld. Dus als anderen in de buurt zijn en ik sta er niet (vooral overdag op werkdagen), dan kunnen anderen ook laden. Waarschijnlijk zal er weinig animo voor zijn. Albert Heijn is net iets te ver lopen (600m) :crazy:

Gert
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

DutchMonster schreef:Mijn dealer zei juist dat hij meer ruimte had voor een betere inruil door die actie.

Inmiddels staat mijn paal voor het huis, nog net op eigen terrein (hoop ik). Op de zaak geen oplaadpunt want dat is maar 2 km van huis ;)
Met EV-box is nu ook geregeld dat ik 4 jaar backoffice heb en de eerste 100 laadbeurten bij andere palen worden gecrediteerd. Daar heb ik dus een jaar of 10 plezier van verwacht ik. :D
Ik heb mijn paal ook opengesteld. Dus als anderen in de buurt zijn en ik sta er niet (vooral overdag op werkdagen), dan kunnen anderen ook laden. Waarschijnlijk zal er weinig animo voor zijn. Albert Heijn is net iets te ver lopen (600m) :crazy:

Gert
Als jij het adres niet verklapt, weten wij niet waar het is. :silent:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
DutchMonster
Bekende

Ik heb de Chevrolet Volt bij Van Mill in Gorinchem aangeschaft :shh:

Overigens is dat van die 100 laadbeurten niet helemaal correct. Het schijnt dat ook mijn jaarlijkse pasbijdrage uit het 'tegoed' wordt gefinancierd.

Gert
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

DutchMonster schreef:Ik heb de Chevrolet Volt bij Van Mill in Gorinchem aangeschaft :shh:
Ik bedoel het adres van die EV-box......
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
DutchMonster
Bekende

Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Net als Gert heb ik mijn privé-laadpaal ook voor anderen open gesteld. Wel heb ik in de laadpaalinformatie opgenomen dat anderen er alleen gebruik van kunnen maken tussen 8 en 18 uur en uitsluitend na telefonische afspraak. Dat om te voorkomen dat ikzelf dus misgrijp :) .

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Plaats reactie