Drink je onze koffie? Nee
hoe vind je onze koffie? wat en K.. vraag als je die koffie niet drinkt
Ik heb het idee dat de feedback over de vragen nuttiger is dan de uitslag van het onderzoekLiekeJoosten schreef:Dag allen,
We zijn inderdaad bezig om onze klanttevredenheid te meten, omdat we graag onze processen en diensten willen verbeteren. We begrijpen dat niet iedereen zin of tijd heeft om hier aan deel te nemen, maar voor degenen die dit wel hebben gedaan willen we alvast onze dank uitspreken.
Ook de feedback over de vragen in het onderzoek zelf zijn voor ons ontzettend nuttig, dus laat op en aanmerkingen vooral aan ons weten!
Met vriendelijke groet,
Lieke Joosten
The New Motion
Gehad en ja je stelt het goed ik kon mijn bevindingen er een beetjein kwijt.Alex schreef:Vandaag kreeg ik een verzoek om mee te werken aan een online onderzoekje van TNM.
Heeft iedereen die gehad? Konden jullie je bevindingen er een beetje in kwijt?
Als deze info uit de auto moet komen m.a.w. als ze die informatie niet hebben.....japio schreef:Dat is voornamelijk info die uit de auto zelf moet komen, TNM verkoopt alleen stroom uit een doos met een gouden strik.
Als ik goed ben geïnformeerd leveren de serviceproviders elkaar alleen historische data en geen actuele data. M.a.w. aan het einde van de maand vertellen ze aan elkaar wie waar hoe lang heeft geladen. Binnenkort komt er één standaard voor gegevens uit laadpalen en dan moet het mogelijk zijn om deze info te reproduceren. Daar zit nu nog teveel handwerk tussen.Hanzzzz schreef:Hoe kan het dan dat ze me toch een gespecificeerde rekening kunnen sturen? Met laad tijden en paalnummers?