Pagina 2 van 4
Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: za 06 apr 2013, 20:59
door CyberGrey
Ik heb hem wel, maar is inderdaad slecht samengesteld als je geen lader van The New Motion gebruikt zoals ik en vele andere........!
Drink je onze koffie? Nee
hoe vind je onze koffie? wat en K.. vraag als je die koffie niet drinkt

Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: zo 07 apr 2013, 13:56
door Vision
Yep, ontvangen en ingevuld.
Het lijkt me met deze vragen heel moeilijk om verbeteringen in de processen aan te brengen, want ze vroegen niet door op de ervaringen met het bedrijf. Ik ben benieuwd naar de volgende ontwikkelingen in de LoLo
Trouwens al enige maanden geleden het verzoek/aanbod gekregen om in een gebruikerspanel/pilotgroep deel te nemen: verder niets meer gehoord. Komt hopelijk binnenkort, ze zullen het wel druk hebben tegenwoordig met al die nieuwe E-auto's, groeten, Alexander
Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: zo 07 apr 2013, 19:48
door Bepu
Gehad en ingevuld. Niet echt goed opgezet naar mijn mening.
Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: zo 07 apr 2013, 21:48
door Marcel
+1
Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: do 11 apr 2013, 14:02
door LiekeJoosten
Dag allen,
We zijn inderdaad bezig om onze klanttevredenheid te meten, omdat we graag onze processen en diensten willen verbeteren. We begrijpen dat niet iedereen zin of tijd heeft om hier aan deel te nemen, maar voor degenen die dit wel hebben gedaan willen we alvast onze dank uitspreken.
Ook de feedback over de vragen in het onderzoek zelf zijn voor ons ontzettend nuttig, dus laat op en aanmerkingen vooral aan ons weten!
Met vriendelijke groet,
Lieke Joosten
The New Motion
Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: do 11 apr 2013, 15:34
door Pirke
LiekeJoosten schreef:Dag allen,
We zijn inderdaad bezig om onze klanttevredenheid te meten, omdat we graag onze processen en diensten willen verbeteren. We begrijpen dat niet iedereen zin of tijd heeft om hier aan deel te nemen, maar voor degenen die dit wel hebben gedaan willen we alvast onze dank uitspreken.
Ook de feedback over de vragen in het onderzoek zelf zijn voor ons ontzettend nuttig, dus laat op en aanmerkingen vooral aan ons weten!
Met vriendelijke groet,
Lieke Joosten
The New Motion
Ik heb het idee dat de feedback over de vragen nuttiger is dan de uitslag van het onderzoek

Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: vr 12 apr 2013, 09:46
door Hanzzzz
Alex schreef:Vandaag kreeg ik een verzoek om mee te werken aan een online onderzoekje van TNM.
Heeft iedereen die gehad? Konden jullie je bevindingen er een beetje in kwijt?
Gehad en ja je stelt het goed ik kon mijn bevindingen er een
beetjein kwijt.
Onderscheid maken is eenvoudig zorg voor meer functionaliteit op de website zoals:
-Waar staat mijn auto te laden
-Hoelang is ie al aan het laden
-Zit ie a vol zo ja hoe laat
-Alarm per e-mail of sms as de stekker uit de auto gehaald wordt.
-Statestiek van het gebruik
Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: vr 12 apr 2013, 11:53
door japio
Dat is voornamelijk info die uit de auto zelf moet komen, TNM verkoopt alleen stroom uit een doos met een gouden strik.
Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: vr 12 apr 2013, 13:02
door Hanzzzz
japio schreef:Dat is voornamelijk info die uit de auto zelf moet komen, TNM verkoopt alleen stroom uit een doos met een gouden strik.
Als deze info uit de auto moet komen m.a.w. als ze die informatie niet hebben.....
Hoe kan het dan dat ze me toch een gespecificeerde rekening kunnen sturen? Met laad tijden en paalnummers?

Re: Onderzoek The New Motion
Geplaatst: vr 12 apr 2013, 13:36
door Alex
Hanzzzz schreef:Hoe kan het dan dat ze me toch een gespecificeerde rekening kunnen sturen? Met laad tijden en paalnummers?

Als ik goed ben geïnformeerd leveren de serviceproviders elkaar alleen historische data en geen actuele data. M.a.w. aan het einde van de maand vertellen ze aan elkaar wie waar hoe lang heeft geladen. Binnenkort komt er één standaard voor gegevens uit laadpalen en dan moet het mogelijk zijn om deze info te reproduceren. Daar zit nu nog teveel handwerk tussen.