Voorstellen : Mijn Ampera met 19 Inch en Xenon

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Razwer
Stamgast
km-stand: 17000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Re: Voorstellen : Mijn Ampera met 19 Inch en Xenon

Bericht door Razwer »

Cherokee schreef:Ik vind persoonlijk de standaard velgen onder de Volt prima. Wat is het voordeel van grotere velgen? Volgens mij komt dit de kwaliteit van rijden niet ten goede, laat staan het bereik, of rol je verder op grotere wielen?. Als je het voor de looks wil doen waarom dan geen 22inch? Dan lijkt het tenminste echt wat.
Zie http://www.youtube.com/watch?v=gBzdHyxPnE4
wat een gedrocht is dat zeg, en die "gangsta" denkt dat het een Chevy Cruze is... :lol: :lol: :lol:
fransaki
Bekende
km-stand: 40001
Lifetime: 2
Contacteer:

Bericht door fransaki »

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het een compromis is tussen niet alle comfort inleveren en toch mooi uitzien. Ik vindt het persoonlijk heel mooi, en heb met 18inch onder een swift sport gereden maar daar stuiterde het wel behoorlijk. Zelf heb ik nu winterbanden op 16 inch lm velgen besteld, omdat ik bij de parkeervakken voor de deur van die leuke stoepranden heb zitten waar al wat velgen door zijn beschadigd. Na 6.5 jaar swift sport vid ik het wel heerlijk relaxed rijden in de ampera. Zit ook al alles op, al mis ik alleen inklapbare spiegels, dus misschien alleen nog een keer een speakerupgrade en dan is ie bijna perfect.....
Erdeke
Vaste klant
km-stand: 0
Lifetime: 0

Bericht door Erdeke »

Mooie combi hoor! Op het zwarte dakje na bijna een cloon van mijn Ampera.

Veel plezier ermee!
Rule
Newbie
km-stand: 42500
Lifetime: 43

Bericht door Rule »

Erg mooi met deze velgen, mijn complimenten! Voor stoepranden hoef je geen angst te hebben met inparkeren: rechter buitenspiegel naar onder richten en ja kan tot op de cm nauwkeurig parallel aan de stoeprand inparkeren zonder ooit nog iets te raken. Ik ga je denk ik volgen met de verlichting.
davintage
Newbie
km-stand: 10
Lifetime: 5

Bericht door davintage »

Erdeke schreef:Mooie combi hoor! Op het zwarte dakje na bijna een cloon van mijn Ampera.

Veel plezier ermee!
Jouw Ampera heeft ook als inspiratie gediend Erdeke
Bedankt !
davintage
Newbie
km-stand: 10
Lifetime: 5

Bericht door davintage »

Rule schreef:Erg mooi met deze velgen, mijn complimenten! Voor stoepranden hoef je geen angst te hebben met inparkeren: rechter buitenspiegel naar onder richten en ja kan tot op de cm nauwkeurig parallel aan de stoeprand inparkeren zonder ooit nog iets te raken. Ik ga je denk ik volgen met de verlichting.
Goeie tip van de rechter buitenspiegel. Had ik nog niet over nagedacht.

Betreffende de verlichting zou ik je aanraden om voor de 9012 maat te gaan.
Ik heb 9006 van pilot genomen :
http://www.pilotxenonshop.com/pilot-xen ... t_uqRDb9aR
Alleen ik heb flink moeten veilen aan deze lampen voor ik ze er in kreeg, de fitting was veel hoger dan de originele lampen van de Ampera. Het was een echt een kl#t# werk.
De kleur 5000k bevalt mij wel heel goed.
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik een wagen met die veel te blauwe lampen op mij af zie komen :oops:
Plaats reactie