Alex schreef:Vanaf kart voor tien boven de 30 graden, ramen dicht, airco aan. Actiersdous is nog nooit ze hoog geweest. Zou er een zonnepaneel in het zwarte dak zitten?
ja bij mij ook
zouden de litium cobalt accus het fijner vinden bij dergelijke temp?
super
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
gl640 schreef:die lader worden totaal niet gekoeld. en hoe meer warm ze worden hoe meer verlies daar in moet zitten
Ik had het ook niet over de koeling van de lader maar over de koeling van de accu. Heb het nu al meerdere keren geprobeerd met de hoge temperaturen en elke keer gaat de auto geluid produceren, bij temperaturen tot 20 graden doet 'ie dat juist niet.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Ivo schreef:Het is warm, mijn Ampera staat nu nog zichzelf te koelen (staat al uren stil) en dat vreet 900 Watt.
Je hoort hem spinnen van genot
Ik heb het nog niet opnieuw getest maar vorige week 2 x het voorverwarmen gestart (koeling natuurlijk) maar mijn stoel werd verwarmd om dat ik in het menu de stoelverwarming bij voorverwarmen aan had staan Deze heb ik uitgezet en niet meer meegemaakt. En zoals gezegd ook niet meer uitgeprobeerd. Iemand die ervaring?
Nee, erg bijzonder. Zou betekenen dat de stoelverwarming niet gekoppeld is aan waarneming van de feitelijke temperatuur in de auto (in tegenstelling tot b.v. vroeger bij diverse Saab modellen waarbij de stoelverwarming geen aan/uit knop had maar puur reageerde op de temperatuur in de auto).
Ik heb ook de stoelverwarming standaard op aan staan in het menu maar echt niet ingestapt en warme billetjes gekregen terwijl ik wel zo'n 10 keer voorgekoeld heb
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)