Pagina 2 van 2
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: ma 04 apr 2016, 20:37
door japio
Over service gesproken, zouden ze Pim al teruggevonden hebben of zit hij nog ergens onder in een kast?
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: ma 04 apr 2016, 22:47
door japio
@Maarten Bovenstroom, is 41000 en een lifetime van 60 en statement? of moeten we dit anders zien?
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: di 05 apr 2016, 00:13
door Unit106
japio schreef:Over service gesproken, zouden ze Pim al teruggevonden hebben of zit hij nog ergens onder in een kast?
Ik denk dat ze Pim weer inhuren als de Ampera-E in de showroom staat.
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: di 05 apr 2016, 21:36
door Ivo
japio schreef:Over service gesproken, zouden ze Pim al teruggevonden hebben of zit hij nog ergens onder in een kast?
Die werkt al bijna een jaar niet meer voor GM

Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: di 05 apr 2016, 23:22
door Poul
Ivo schreef:japio schreef:Over service gesproken, zouden ze Pim al teruggevonden hebben of zit hij nog ergens onder in een kast?
Die werkt al bijna een jaar niet meer voor GM

Gelukkig.

Trouwens, werkte hij daarvoor dan wel?
Zou hij zijn niet beantwoorde mail nog hebben overgedragen? Ik vrees van niet.
Groeten,
Poul
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: wo 06 apr 2016, 00:15
door Ivo
Er is inderdaad geen opvolger voor Pim, voor zover ik weet.
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: wo 06 apr 2016, 00:19
door japio
Pim was de motor achter het succes van de PHEV....
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: wo 06 apr 2016, 07:23
door Poul
japio schreef:Pim was de motor achter het succes van de PHEV....
Goh, nooit geweten dat mijn Ampera een vierde motor had.
Overigens ga ik na deze flauwigheden nu weer On-topic.
Groeten,
Poul
Re: Voorstellen: Zit nog in de denk- en rekenfase!
Geplaatst: wo 06 apr 2016, 10:36
door japio
De beste man heeft het concept en het product Ampera niet boven het ijs kunnen houden en daar heeft vooral Mitsubishi flink van geprofiteerd. Ik zie maar zelden meer dan één persoon in een PHEV en ook het aantal caravans en aanhangers achter de PHEV zijn maandelijks op één hand te tellen; de 5e zitplaats en de trekhaak zijn dus makkelijk, maar niet heel erg noodzakelijk.