De lakstiften waren op?mc_alistair schreef:Ik heb alles behalve de lakstift ontvangen
Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?
Blijkbaar... Ik las pas op het forum dat het erbij had moeten zitten dus had hem bij de aflevering ook niet gemist.Unit106 schreef:De lakstiften waren op?mc_alistair schreef:Ik heb alles behalve de lakstift ontvangen
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
Afgeleverd en wat vragen
Beste mensen,
gister was het dan 'eindelijk' zover. Lithium white full options is geleverd. Eerste 120km gereden en super bevallen.
Bij de aflevering vielen me een aantal zaken op en wilde kijken of jullie hetzelfde hebben.
De noodhamer zat in een doosje op de voorstoel, ik had verwacht dat die ergens gemonteerd was.
De bluspoeder lag op de achterbank en weet eigenlijk geen plek te vinden voor dat ding. Hij pas niet onder de klep achterin. Voorlopig maar even in het zakje tussen de achterstoelen gedaan.
De achterklep maakt wel een hele harde klap als je hem dicht doet. Mijn dochter schrok zich een ongeluk deze ochtend en ik dacht ook even dat het achterruit eruit kwam.
De oplaadkabel voor het gewone stopcontact is zeer kort van de stekker tot aan de eerste 'verdeeldoos'. Hierdoor hangt hij altijd aan de stekker. Dat stukje hadden ze wel een halve meter langer kunnen maken mi. De kabel van de verdeeldoos tot aan de autostekker is wel een meter of 5.
En ja, de dame van de navigatie zit wel op haar praatstoel, ik heb haar het zwijgen opgelegd
Iemand die bovenstaande herkend?
Groet,
Marco
gister was het dan 'eindelijk' zover. Lithium white full options is geleverd. Eerste 120km gereden en super bevallen.
Bij de aflevering vielen me een aantal zaken op en wilde kijken of jullie hetzelfde hebben.
De noodhamer zat in een doosje op de voorstoel, ik had verwacht dat die ergens gemonteerd was.
De bluspoeder lag op de achterbank en weet eigenlijk geen plek te vinden voor dat ding. Hij pas niet onder de klep achterin. Voorlopig maar even in het zakje tussen de achterstoelen gedaan.
De achterklep maakt wel een hele harde klap als je hem dicht doet. Mijn dochter schrok zich een ongeluk deze ochtend en ik dacht ook even dat het achterruit eruit kwam.
De oplaadkabel voor het gewone stopcontact is zeer kort van de stekker tot aan de eerste 'verdeeldoos'. Hierdoor hangt hij altijd aan de stekker. Dat stukje hadden ze wel een halve meter langer kunnen maken mi. De kabel van de verdeeldoos tot aan de autostekker is wel een meter of 5.
En ja, de dame van de navigatie zit wel op haar praatstoel, ik heb haar het zwijgen opgelegd
Iemand die bovenstaande herkend?
Groet,
Marco
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
-
Thelosen
- Vaste klant
- km-stand: 23000
- Lifetime: 24
- Auto: Bolt
Re: Afgeleverd en wat vragen
Ja, ik herken alle punten.
De poederblusser past echter wel in het vakje rechts achter. Je moet de blusser dan van onderuit omhoog steken (het vakje is aan de bovenkant open). Ik heb voor de zekerheid het veiligheidshesje ertussen geklemd om hem verder vast te zetten. Hij is echt te zwaar om los rond te laten slingeren.
Nog gefeliciteerd met je nieuwe auto! Goede keuze!

De poederblusser past echter wel in het vakje rechts achter. Je moet de blusser dan van onderuit omhoog steken (het vakje is aan de bovenkant open). Ik heb voor de zekerheid het veiligheidshesje ertussen geklemd om hem verder vast te zetten. Hij is echt te zwaar om los rond te laten slingeren.
Nog gefeliciteerd met je nieuwe auto! Goede keuze!
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
ik heb geen poederblusser ontvangen
en de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk 
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
Waar heb je hem vast gemaakt?Ivo schreef:ik heb geen poederblusser ontvangenen de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
- LightningBlue
- Vaste klant
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
- Unit106
- Moderator
Is ook alleen voor de witte, zwarte en grijze uitvoeringenLightningBlue schreef:helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Thelosen
- Vaste klant
- km-stand: 23000
- Lifetime: 24
Sommige bedrijven hebben een lijst met verplichte accesoires. Bij ons betekent dit ondermeer een eerste hulp set, brandblusser, veiligheidshesje, reservelampjes, navigatie, ......
- bennyvw
- Vaste klant
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Contacteer:
Wel eens met je bevindingen tot nog toe.
Dat het thuislaadsnoer nogal kort is tot de haspel is waar, maar in de praktijk kan de haspel prima aan dat stukje snoer hangen.
En die achterklep maakt inderdaad een behoorlijke klap. En als ik hem wat zachter dicht doe, dan sluit hij niet goed
Overigens heb ik ook geen van de accessoires ontvangen die je noemt
Dat het thuislaadsnoer nogal kort is tot de haspel is waar, maar in de praktijk kan de haspel prima aan dat stukje snoer hangen.
En die achterklep maakt inderdaad een behoorlijke klap. En als ik hem wat zachter dicht doe, dan sluit hij niet goed
Overigens heb ik ook geen van de accessoires ontvangen die je noemt