sigmasailor schreef:Ben ook benieuwd. Omdat ik mijn openbare kabel regelmatig (Outlander) gebruikt ligt die altijd achter de voorstoel voor het grijpen.
Volgens mijn dealer krijgen we geen dubbele bodem in de kofferbak, mij viel op dat hij zo diep was.
Misschien als optie in de toekomst te leveren via alibaba
Die dubbele bodem is inderdaad niet standaard volgens de dealers maar ik kwam hem wel tegen op de site van Opel als accessoire...
Ik denk dat dat wel klopt, van de volledig elektrische auto's is de Tesla Model X bij mijn weten de enige die wat mag trekken (trekhaak voor fietsendrager moet wel kunnen, net als bij de Ampera destijds).
Overigens klopt niet alles bij de RDW. Nu heb je maar 4% bijtelling maar volgens hen gaat die wel over een catalogusprijs van € 100.000,--. Of Opel heeft dit zo aangegeven om klanten duidelijk te maken dat ze fors verlies lijden op ieder gemaakt/verkocht exemplaar
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
NeufegliseThierry schreef:Ik denk dat dat wel klopt, van de volledig elektrische auto's is de Tesla Model X bij mijn weten de enige die wat mag trekken (trekhaak voor fietsendrager moet wel kunnen, net als bij de Ampera destijds).
Overigens klopt niet alles bij de RDW. Nu heb je maar 4% bijtelling maar volgens hen gaat die wel over een catalogusprijs van € 100.000,--. Of Opel heeft dit zo aangegeven om klanten duidelijk te maken dat ze fors verlies lijden op ieder gemaakt/verkocht exemplaar
De tweede Ampera-E waar ik een proefrit in heb gemaakt staat als 44.000 in de papieren. De eerste inderdaad 100.000