Normaal laad ik maar tot 87%. Vandaag tot 100%. Ik kon bij een stoplicht 7 km van huis nog steeds het verschil merken.
Maar ik moet er wel bij zeggen: ik had geen kachel of airco aan staan.
L stand werkte als D
- e-head
- Vaste klant
- Berichten: 156
- Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 11:12
- km-stand: 20703
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Amersfoort
Re: L stand werkte als D
Herken ik ook.
Vooral de laatste week.
Zou het kunnen komen (of vaker voorkomen) door de uitgevoerde software-update van de terugroepacite? Of is die bij jouw/jullie nog niet doorgevoerd??
Vooral de laatste week.
Zou het kunnen komen (of vaker voorkomen) door de uitgevoerde software-update van de terugroepacite? Of is die bij jouw/jullie nog niet doorgevoerd??
- HaKa
- Vaste klant
- Berichten: 166
- Lid geworden op: vr 24 aug 2012, 23:23
- km-stand: 85000
- Lifetime: 18
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Bennekom
Re: L stand werkte als D
Bij warmer weer loopt de accu minder snel leeg, en duurt het dus langer voordat de L-stand weer voldoende weerstand gaat bieden.
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
- Anko
- Stamgast
- Berichten: 476
- Lid geworden op: di 19 feb 2013, 20:58
- km-stand: 10500
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
- Locatie: Montfoort
Re: L stand werkte als D
Zat ik ook aan te denken. Geen kachel betekent ook minder verbruik en dus minder snel een gat. Ook voorverwarmen betekent dat je al met minder dan 100% SOC vertrekt.