benzinestress???
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: benzinestress???
Ik kom net terug van vakantie. Het gemiddelde stond op 2.0 L voor dat ik vertrok en nu staat het op 2.7 L. Balen. Ik ben expres met de autoslaaptrein
gegaan en heb getracht zoveel mogelijk tussentijds op te laden, maar helaas. De ritten heb ik daarom meestal op de range extender gemaakt, waarbij ik de auto niet gespaard heb wat power betreft. Het zal wel weer even duren voordat ik weer op 2.0 L zit.
Ampera: Amper verbruik
-
Hanzzzz
- Stamgast
- km-stand: 240000
- Lifetime: 31
Hmm, goed idee een autoslaaptrein met laadpaal aan boord. Tis niet dat er geen stroom in de buurt is of zo.Ampera1 schreef:Ik kom net terug van vakantie. Het gemiddelde stond op 2.0 L voor dat ik vertrok en nu staat het op 2.7 L. Balen. Ik ben expres met de autoslaaptreingegaan en heb getracht zoveel mogelijk tussentijds op te laden, maar helaas. De ritten heb ik daarom meestal op de range extender gemaakt, waarbij ik de auto niet gespaard heb wat power betreft. Het zal wel weer even duren voordat ik weer op 2.0 L zit.
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Hanzzzz schreef:Hmm, goed idee een autoslaaptrein met laadpaal aan boord. Tis niet dat er geen stroom in de buurt is of zo.Ampera1 schreef:Ik kom net terug van vakantie. Het gemiddelde stond op 2.0 L voor dat ik vertrok en nu staat het op 2.7 L. Balen. Ik ben expres met de autoslaaptreingegaan en heb getracht zoveel mogelijk tussentijds op te laden, maar helaas. De ritten heb ik daarom meestal op de range extender gemaakt, waarbij ik de auto niet gespaard heb wat power betreft. Het zal wel weer even duren voordat ik weer op 2.0 L zit.
Ampera: Amper verbruik
-
Hanzzzz
- Stamgast
- km-stand: 240000
- Lifetime: 31
De volgende keer toch maar een pantograaf (zo heet zo'n ding toch) op het dak monteren en dan zorgen dat je boven op kom te staan.Ampera1 schreef:Hanzzzz schreef:Hmm, goed idee een autoslaaptrein met laadpaal aan boord. Tis niet dat er geen stroom in de buurt is of zo.Ampera1 schreef:Ik kom net terug van vakantie. Het gemiddelde stond op 2.0 L voor dat ik vertrok en nu staat het op 2.7 L. Balen. Ik ben expres met de autoslaaptreingegaan en heb getracht zoveel mogelijk tussentijds op te laden, maar helaas. De ritten heb ik daarom meestal op de range extender gemaakt, waarbij ik de auto niet gespaard heb wat power betreft. Het zal wel weer even duren voordat ik weer op 2.0 L zit.
Even een misverstandje uit de wereld helpen. Ik heb niet kunnen laden tijdens de reis met de trein, maar doelde op de beperkte laadmogelijlkheid op mijn vakantie-adres in Zuid-Frankrijk. Zie ook mijn bericht daarover in de bijbehorende thread.
- e-head
- Vaste klant
- km-stand: 20703
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
@ Hanzzzz:
pentograaf = pantograaf
Volgens wikipedia, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Stroomafnemer
Kan misschien een gebruikte voor je regelen? Er worden de komende jaren nog een paar treinen gesloopt ......
Wél slecht voor je stroomlijn, zo'n stroomafnemer. Is dus meer een "stroomlijnafnemer"
pentograaf = pantograaf
Volgens wikipedia, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Stroomafnemer
Kan misschien een gebruikte voor je regelen? Er worden de komende jaren nog een paar treinen gesloopt ......
Wél slecht voor je stroomlijn, zo'n stroomafnemer. Is dus meer een "stroomlijnafnemer"