Pagina 2 van 3

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: ma 13 aug 2012, 17:34
door markiemark
Zelfde positieve ervaring met van Kouwen, vestiging Amsterdam. Pro-actieve verkoper stuurt direct en ongevraagd een uitgewerkte offerte na een informatievraag via hun website, zelfde dag nog. Nefkens Amersfoort: langs geweest, volt meegenomen voor een proefrit, gegevens laten noteren voor een offerte (want geen tijd meer voor op zaterdagmiddag 16:00...) nooit meer iets van gehoord. Ik kan er met de kop niet bij dat ze het zich kunnen permitteren om handel zo maar laten lopen, waar ben je dan mee bezig. Sjappies.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: wo 15 aug 2012, 11:53
door fam_h
Voor mij ook een reden om verder te kijken.
Initieel was ik niet op de hoogte dat er een Volt was maar de verkoper liet me een 3-tal keren (proefritaanvraag, proefrit duur, proefrit moment) dusdanig tandenknarsen dat ik wel verder moest kijken.
Kom ik bij de Volt dealer, een verademing, was die nog mooier ook ;-)

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: zo 19 aug 2012, 21:37
door Morgoth
Inmiddels een dag met de Prius Plug-in gereden. Gaat het waarschijnlijk niet worden. Na 20km elektrisch gaat hij zich net zo gedragen als een normale Prius en merk je geen verschil meer. En een normale Prius heb ik al. Daarbij is de achterkant door de zilveren balk nog minder mooi geworden. En fraai was die achterkant al niet.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: wo 22 aug 2012, 10:46
door Guinness
Ik heb enorm goede ervaringen met Wander in Assen. Ze hebben me direct geholpen, ook na het eerste contact. Flink meegeholpen met rekenen via een financiele meneer daar. Kortom, erg goed gevoel. Als resultaat dat ik al snel het koopcontract had getekend. Ik moet er wel bij vermelden dat dit mijn eerste keer was dat ik een nieuwe auto kocht.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: zo 26 aug 2012, 19:53
door Henri
Gewoon Fred-janssen in Huizen nemen als Ampera dealer, ze zijn hebben tot nu toe de meeste ampera s geleverd rond de 400, prima dealer, proefrit maken geen probleem staat een demo Ampera klaar nt zo al de koffie ...:)...en nee ik heb er geen aandelen alleen wel mjn Ampera ergehaald....

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: zo 26 aug 2012, 21:35
door Kat9
Dan breek ik een lans voor Mulders in Tiel. Zeer enthousiaste verkoper, met kennis van zaken, en bereid mee te denken. Koffie is goed, en bij aflevering een lekker kistje appels uit de Betuwe. En ook bij het melden van het branden van het berowmde motorlampje na laden aan een paal-met-pasje (in Utrecht en Geldermalsen), was de afhandeling van het probleem goed. Chapeau.
Koen

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: do 30 aug 2012, 21:35
door Morgoth
Mijn zwager werkt bij een Opel dealer. Geen Ampera dealer. Maar ze kunnen hem wel aanbieden en onderhouden.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: vr 31 aug 2012, 10:01
door 10pizza
prima ervaring tot dusver met de Opel dealer in Heerenveen.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: vr 31 aug 2012, 11:41
door Ivo
Driessen in Eindhoven en Lathouwers in Den Bosch, daar ben ik goed behandeld tot nu toe.

Re: Klantvriendelijkheid Opel dealers

Geplaatst: vr 31 aug 2012, 15:45
door Robbert
Morgoth schreef:Mijn zwager werkt bij een Opel dealer. Geen Ampera dealer. Maar ze kunnen hem wel aanbieden en onderhouden.
Onderhouden van een Ampera mag officieel alleen door geselecteerde monteurs die een extra opleiding hebben gehad.
bij reparatie aan het voertuig moet in sommige gevallen zelfs de omgeving afgezet worden zodat niet bevoegde personen niet in de buurt van de auto kunnen komen .
In verband met o.a. garantie maar zeker ook de veiligheid is het dus niet toegestaan dat monteurs zonder deze scholing aan de Ampera werkzaam zijn.

just my 2 cents.