Voorstellen Cybergrey

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Voorstellen Cybergrey

Bericht door Poul »

CyberGrey schreef:
Kat9 schreef:Ik kan gelukkig vlak bij mijn Pod Point parkeren, dus de kabellengte is geen issue. Lader bevalt verder goed, en ik ben benieuwd naar de laders met de "krulsnoeren". (Sorry, kan niet op de naam komen). Worden deze kabels niet ontzettend uitgerekt (als de ouderwetse telefoonkabels) ??
Koen
SPX Voltec!
Of EV-Box. Geen last gehad van het uitrekken (maar mijn auto stond er dan ook min of meer naast, dus van uitrekken was geen sprake).

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
jotema
Vaste klant
km-stand: 138000
Lifetime: 60
Auto: Ampera

Bericht door jotema »

Dag Kat9,

Heb ook een SPX met krulsnoer. Werkt feilloos. Kabel is goed op te rekken en krult netjes weer terug.
ZZP, zwart, full opties, SPX, 60.000 km/jaar, vanaf mei 2012
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

jotema schreef:Dag Kat9,

Heb ook een SPX met krulsnoer. Werkt feilloos. Kabel is goed op te rekken en krult netjes weer terug.
Hoelang mag de afstand maximaal vanaf spx naar auto zijn?? (niet te strak dan)
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
mc_alistair
Moderator
km-stand: 86000
Lifetime: 38
Contacteer:

Bericht door mc_alistair »

Net effe na gemeten @home en heb hem zelf op +/-4,50M nu ik denk dat bij meer dan 5M er toch wel te veel trekspanning op komt. Dan moet je iets gaan verzinnen om deze trekspanning van de stekker af te krijgen die de auto in gaat. B.v. een touwtje met haakje die je ergens aan je wiel haakt ofzo.

PS mooie kleur trouwens ;) :thumbup:
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
CyberGrey
Sponsor
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

mc_alistair schreef:Net effe na gemeten @home en heb hem zelf op +/-4,50M nu ik denk dat bij meer dan 5M er toch wel te veel trekspanning op komt. Dan moet je iets gaan verzinnen om deze trekspanning van de stekker af te krijgen die de auto in gaat. B.v. een touwtje met haakje die je ergens aan je wiel haakt ofzo.

PS mooie kleur trouwens ;) :thumbup:
Bedankt, ik zal kijken of ik hem toch ergens anders ga monteren. zojuist met de dealer afgesproken dat ze er bij aflevering een SPX lader inleggen, dan kan ik kijken of ik hem wil gebruiken, anders gaat hij terug.
De gratis LoLo uit de actie laad ik op kantoor aansluiten. en de zakelijke LoLo neem ik niet in verband met het verdien model wat TNM er aan heeft hangen, de volledige prijs € 1325,00 wat je "gratis" (niet) krijgt betaal je in de laad kosten.

De kleur was onze eerste keus, toch nog even getwijfeld over Litium White, maar deze toch veel mooier :D !
Laatst gewijzigd door CyberGrey op za 15 sep 2012, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
CyberGrey
Sponsor
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Mijn auto verkocht, ze willen snel overdracht dus vandaag dealer gebeld, mijn Ampera staat al bij de dealer, morgen SPX ophalen en kabels om afstanden/lengtes te bekijken voor mogelijke plaatsing van laders. Ook krijg ik morgen de bumperflap mee dan kan ik hem zelf inkorten en de dealer hem later monteren. Dan nog even een trekhaak/fietsdrager laten monteren, daarvoor vandaag overleg met van der Kooij gehad. Dus aflevering misschien vervroegen, ik had zelf 1-10 gepland, heb hem op 6-9 besteld en dus nu al bij de dealer, kan dus ook!!
CyberGrey
Sponsor
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Even bijwerken.....!

Vanaf aanstaande woensdag staat hij klaar, bij Jetten Cuijk samen met Bulters Wijchen de leverende dealer!
Vrijdagavond afleveren en maandag de draaghaak en fietsrek bij van der Kooij Naaldwijk.

Vrijdag de bekabeling thuis aanleggen en aanpassen meterkast, tevens ophangen 16A thuislader met 8 meter vaste laadkabel van mijn leverancier. Heb al een 8 meter laadkabel type1 type2 (ipv de originele van Opel) voor aan de Lolo op de Zaak en openbare palen (misschien daarvoor nog wel een korte erbij).

Deze week kabel leggen op de zaak, Actie Lolo voor thuis op de zaak (zal nog wel ff duren......) ze zijn niet zo snel!!!
CyberGrey
Sponsor
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Vandaag mijn thuis 16A wandlader met 8m vaste kabel ontvangen, morgen de electric aanpassen en ophangen lader.
Zie mijn sponsorpagina: http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=1005
Later in de middag mijn Opel Ampera bij de dealer ophalen en afschied nemen van mijn 8.5 jaar, 283000 kilometer, vertrouwde Opel Vectra Station.
TNM en de installateur voor de actie LoLolader oor Thuis op de zaak locatie, lijken de vooroordelen te bevestigen we zijn al 3 weken verder en nu zijn ze de foto's kwijt die ik had gestuurd omdat ze daardoor voor mij niet langs hoefde te komen voor een schouwing. Morgen meer....!
Laatst gewijzigd door CyberGrey op ma 08 okt 2012, 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Unit106
Moderator
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Bericht door Unit106 »

CyberGrey schreef: Later in de middag mijn Opel Ampera bij de dealer ophalen en afschied nemen van mijn 8.5 jaar, 283000 kilometer, vertrouwde Opel Vectra Station.
Leuk man! Alvast heel veel plezier met je eerste kilometers!
CyberGrey schreef: TNM en de installateur voor de actie LoLolader oor Thuis op de zaak locatie, lijken de vooroordelen te bevestigen we zijn al 3 weken verder en nu zijn ze de foto's kwijt ...
:lol:
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
MartinM
Newbie
km-stand: 20000
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door MartinM »

Ik hen de trekhaak besteld via http://www.trekhaakcentrum.nl, zonder hem eerst te zien.
Ben benieuwd...

Opel dealer in Amersfoort en Alphabet leasing hebben geen probleem met de trekhaak, zonder een enkele vraag of opmerking door het bestel proces gelopen.
Lithium white
Plaats reactie