Volt
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera-e
Re: Volt
Begrijp dat er een en ander moet gebeuren om een auto af te leveren.
1 a 2 weken lijkt me hier reeel voor, is een kwestie van organisatie.
Als je als GM besluit om voorraad acties te gaan doen kun je je daar ook op voorbereiden.
1 a 2 weken lijkt me hier reeel voor, is een kwestie van organisatie.
Als je als GM besluit om voorraad acties te gaan doen kun je je daar ook op voorbereiden.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Robbert schreef:[ wij hanteren gemiddeld drie weken hiervoor .. dit komt omdat wij vrij veel ampera's afgeleverd krijgen dus eerder voorraad binnenkrijgen (wachten op een volle vrachtwagen met bestellingen)
en daarom kan een voorraadauto wel eens een paar weken duren .. gaat op voor zowel de Ampera alsook voor de Volt
Wij als in.... Wie?
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Erdeke
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
Gokje, Fred Janssen Autogroep Huizen...
Wat heb ik nu gewonnen
http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... 4802#p4802ff Googelen naar het nummer
Wat heb ik nu gewonnen
http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... 4802#p4802ff Googelen naar het nummer
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Deze duim;Erdeke schreef:Gokje, Fred Janssen Autogroep Huizen...
Wat heb ik nu gewonnen
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- shumway
- Harde kern
Volgens dealer kwam auto deze week al binnen, 1 1/2 week na bestelling, hadden ze nog een weekje nodig voor af te leveren, kenteken, poetsen enz. enz.shumway schreef:Yep, levertijd 4 tot 6 weken, 2012 model.boeuf schreef:Leuk, weer een Volt erbij binnenkort (tenminste, daar ga ik vanuit gezien de schappelijke levertijden van Chevrolet)
Enne.., heb mijn velgen zwart laten spuiten, dus ik kijk ECHT wel uit voor 'curb rash'..!
Blijf het raar vinden, auto's staan op voorraad.
Inmiddels er ook achtergekomen dat er geen stekker bij zit voor de oplaadpalen. Ook maar bijbesteld.
En dat leren hoesje tussen de achterstoelen moet je bij de Volt ook betalen, was bij de Ampera gratis.
Moet ik nog gaan opschieten met m'n laadpaal.
Korte flap ook besteld, misschien nog wat van die kunststof matten, dakdrager met fietsen regelen en zo'n kofferset en dan hebben we alles wel denk ik.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
De flap ligt los achter in de bagageruimte, ik heb hem even opgehaald en in 5 min 4cm korter gemaakt, stelt echt niets voor kan de dealer ook even doen scheel weer 50,00 ? of zoiets.shumway schreef:Volgens dealer kwam auto deze week al binnen, 1 1/2 week na bestelling, hadden ze nog een weekje nodig voor af te leveren, kenteken, poetsen enz. enz.shumway schreef:Yep, levertijd 4 tot 6 weken, 2012 model.boeuf schreef:Leuk, weer een Volt erbij binnenkort (tenminste, daar ga ik vanuit gezien de schappelijke levertijden van Chevrolet)
Enne.., heb mijn velgen zwart laten spuiten, dus ik kijk ECHT wel uit voor 'curb rash'..!
Blijf het raar vinden, auto's staan op voorraad.
Inmiddels er ook achtergekomen dat er geen stekker bij zit voor de oplaadpalen. Ook maar bijbesteld.
En dat leren hoesje tussen de achterstoelen moet je bij de Volt ook betalen, was bij de Ampera gratis.
Moet ik nog gaan opschieten met m'n laadpaal.
Korte flap ook besteld, misschien nog wat van die kunststof matten, dakdrager met fietsen regelen en zo'n kofferset en dan hebben we alles wel denk ik.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Hé Alf,shumway schreef:Over een jaartje een poll houden, bij wie zijn de strips aan de onderkant nog onbeschadigd. Hetzelfde voor de velgen.
Ben benieuwd wat daar uitkomt.
Het is bijna zover!
Groet, Alex
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- shumway
- Harde kern
Na, een velg vol met krassen, onderkant voor, zijkant gelukkig nog niet.
We hebben hier in het zuiden geen parkeergarages nodig om te parkeren
:)
We hebben hier in het zuiden geen parkeergarages nodig om te parkeren
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon