Aan de laadpaal op de Mariaplaats in Utrecht: een koelkastwitte (XBN Nummer) en de mijne in het Lithium White. (XBT nummer) dan zie je het kleurverschil goed. Geen spijt.
Koen
Vandaag weer op de Mariaplaats Utrecht. (Geen file, dus met de auto naar hartje Utrecht): een Summit White, kenteken 00-XBL-1. Graag de volgende keer iets meer naar voren parkeren, maakt het voor mij iets makkelijker.
Koen
Ik wilde eigenlijk weer Koelkastwit gebruiken, maar eigelijk is dit niet netjes voor de eigenaren, en ik heb niet zo snel de Opel Configurator open staan.
Koen
Gisteren op Kanaal A in Emmer-Compascuum een grijze ampera. Ik dacht iets van XFD in het kenteken. Wel grappig, want ik reedt net in de Opel Vectra van mn vrouw (trekhaak had ik ff nodig). Volgens mij is het een local nearby Ampera, want ik hoorde een buurtbewoner al vertellen dat er een grijze gespot is.
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
Afgelopen maandagavond in de uitzending van WNL: Half 8 Live, was er een item over een fiets die aan mijn overbuurmeisje werd gegeven. Op de achtergrond was daarbij een tijdje mijn zwarte Ampera in beeld...(in het filmpje zo vanaf de 38e min.)
metalrobbie schreef:Afgelopen maandagavond in de uitzending van WNL: Half 8 Live, was er een item over een fiets die aan mijn overbuurmeisje werd gegeven. Op de achtergrond was daarbij een tijdje mijn zwarte Ampera in beeld...(in het filmpje zo vanaf de 38e min.)
Ik ben van de week zelf gespot door een Oostenrijker op de Grossglockner. Daarna schoof een Duitse Ampera aan en hebben we met zijn drieën foto's gemaakt. De foto staat op het Duitse Ampera forum, http://www.opel-ampera-forum.de/viewtop ... 2&start=20. (ich bin naturlich die Hollander). Alledrie erg enthousiast over de Ampera. Het leuke van de in de bergen rijden is dat ik nu reeds ruim 100 km op de accu heb gereden en nog steeds 40 km over heb. Lang leve de L stand berg afwaarts! Voor degenen die nog naar Oostenrijk afreizen, check dan even de iPhone. Zoek op "Kelag" en je kunt zoeken op laadpalen im Austria. Zelfs op de hoogste berg van Oostenrijk, de Grossglockner, is een laadpaal te vinden!
Vanuit Oostenrijk,
Gr. Dennis
Sovereign Silver Ampera - Full options - Getinte ramen