Mijn lifetime is op 23000 km - 2.3 liter per 100.inclusief vakanties naar duitsland en frankrijk dordogne.. Wist van te voren hoe het rijgedrag van de auto er uit zou zien.
Leuke anecdote : rij in duitsland van een berg af. Afstand 10 km genereer per km omlaag 3 km in de tank erbij. Ik kwam beneden met meer dan 30 km in de elc tank erbij..
Je bent natuurlijk ook omhoog gereden, dus dat heeft je meer dan 20 km in de accu gekost. Gelukkig ligt Nederland lager dan Duitsland, dus je wint toch nog wat terug.
Ik had gisteren ook wel een leuk resultaat. Maar dan op benzine. Tank de auto helemaal vol en moet naar huis 104 km rijden. Beginstand bereik 576 km, geen electrische kilometers meer in de accu. Thuis gekomen (met zo'n 80 km snelweg achter de rug en dus 24 op 80 km-wegen) staat het bereik op 499 km. Toch mooi 27 km "op lucht" gereden.
Wie beweert dat deze auto niet zuinig rijdt
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Ik zal als ik terug ben in nederland eens kijken. Mijn grootste probleem is dat ik door de week voor mijn werk niet thuis ben en ik niet kan laden door het gebrek aan laadpalen.
Ja, ik kan hem wel in een openbare garage bij mijn werk laden, maar dan ben in 20€ parkeergeld kwijt. Wordt de stroom wel erg duur.
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
En als de spam nu al door de provider er uit is gevist? Wat moet je dan checken?
Groeten,
Poul