WAARSCHUWING....dit bericht gaat niet iedereen leuk vinden
Medio oktober 2017 besteld bij de lease en medio december 2017 opgeleverd bij de dealer.
Ik heb mogelijk geluk gehad dat ik een afbesteld exemplaar over kon nemen en voor mij de kleur minder belangrijk was. Daarnaast was door mijn HR afdeling wat extra druk uitgeoefend ivm rugklachten en mijn vorige auto niet geschikt was.
EL-Nino-1980 schreef:WAARSCHUWING....dit bericht gaat niet iedereen leuk vinden
Medio oktober 2017 besteld bij de lease en medio december 2017 opgeleverd bij de dealer.
Ik heb mogelijk geluk gehad dat ik een afbesteld exemplaar over kon nemen en voor mij de kleur minder belangrijk was. Daarnaast was door mijn HR afdeling wat extra druk uitgeoefend ivm rugklachten en mijn vorige auto niet geschikt was.
Hier hetzelfde verhaal, ergens in oktober een afbesteld exemplaar besteld en in december stond die bij de dealer (al mocht ik hem van de leasemaatschappij pas in januari hebben)
Volgens mij hebben verschillende leasemaatschappijen ook al bestellingen geplaatst, zonder klantorder. Als je de launch exec versie koos, viel er ook alleen de kleur te kiezen.
Ben ik trouwens de enige die hem geleverd kreeg zonder de originele laadkabel? Hij was nog in "backorder". De dealer heeft zelf een andere kabel ergens vandaan gehaald...
In mei besteld en tot op heden status eind januari begin februari.
Geen lease, zou uit de eerste serie zijn van +/- 320 stuks.
Als ik kijk naar de afgeleverde auto aantallen zou het nog kunnen.
Laatste status hij staat op transport, dus zal hij nu wel zeebenen hebben na de laatste stormen.
sarion schreef:Ik denk de mode 2, dat wil zeggen de gewone kabel voor bij laadpalen. Of is bij die van jou een mode 3 meegeleverd?
Bij mijn weten is mode 2 een portable 'charger' en mode 3 een vast geinstalleerde 'charger'. Dat maakt de kabel met de stoeptegel er in een mode 2 laadkabel en de kabel met twee mennekes stekkers een mode 3 laadkabel. Bij mij zaten ze er beide bij.