Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Re: Wat was/is de levertijd?
Sorry Ivo. Net een telefoontje gehad van de Opeldealer: zaterdag as 10:00 uur uitlevering van een Lithium White Ampera. Maar ook voor jou dan nog maar 3 dagen. Inschatten van leverdata is toch moeilijker dan gedacht blijkbaar (stond 21 mei op de planning). Ook mijn foto's volgen, hoewel de meeste de kleur wel zullen herkennen.
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
hahaha, je hebt gewonnen!Kat9 schreef:Sorry Ivo. Net een telefoontje gehad van de Opeldealer: zaterdag as 10:00 uur uitlevering van een Lithium White Ampera. Maar ook voor jou dan nog maar 3 dagen. Inschatten van leverdata is toch moeilijker dan gedacht blijkbaar (stond 21 mei op de planning). Ook mijn foto's volgen, hoewel de meeste de kleur wel zullen herkennen.
Geniet ervan & foto's zijn altijd leuk
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
jotema
- Vaste klant
- km-stand: 138000
- Lifetime: 60
Hmm, de mijne zou de eerste week van april komen.
Tot op heden nog niet geleverd.
Verwachting eind mei.
Zal wel een zware baby worden
Tot op heden nog niet geleverd.
Verwachting eind mei.
Zal wel een zware baby worden
ZZP, zwart, full opties, SPX, 60.000 km/jaar, vanaf mei 2012
-
Volleybas
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
...Tegenvaller, vandaag contact gezocht met de dealer. Onze witte Ampera (full options) is er nog niet ... (boosheid maakt plaats voor berusting bij de derde keer uitstel.) De laatste afspraak was dat de auto er 'UITERLIJK 14 mei' zou zijn ik hoor het ze nog zo zeggen.. Ik wil geen onrust veroorzaken maar onze auto zou week 9 geleverd worden. Heeft iemand een uitleg waarom dit gaat zoals het gaat of heb ik gewoon pech..?
gr Bas
gr Bas
-
Michael
- Stamgast
Theoretische gezien heb je recht op een vergoeding + de optie om af te zien van je auto als de dealer de beloofte data niet na is gekomen, dat terzijde trouwens, maar wel een risico dat ze nemen met al die datums die ze aan je beloven.
-
jdmunnik
- Newbie
- km-stand: 28000
- Lifetime: 40
Mijne is november besteld bij Leaseplan en vogende week woensdag mag ik hem halen!
Mijn collega bestelde ook bij Leaseplan in februari en rijd inmiddels al 3 weken.
Hoe gek kan het zijn.
Gr,
Jerry
Mijn collega bestelde ook bij Leaseplan in februari en rijd inmiddels al 3 weken.
Hoe gek kan het zijn.
Gr,
Jerry
-
Ruud Meijns
- Newbie
- km-stand: 25600
- Lifetime: 16
14 februari heb ik mijn Ampera besteld en ik heb een datum doorgekregen van 19 mai à.s
Helaas helaas, dit wordt nu eind juni, nadat ik zelf bij de dealer ben geweest om navraag te doen.
Exacte datum kan nog niet worden gegeven helaas.
Wel goed gesprek gehad met vestigings manager over de ampera. Ik kon hem meer vertellen over de fiscaliteiten en exploitatie van de Ampera dan wat hij tot op heden heeft mogen vernemen van Opel Nederland.
Helaas helaas, dit wordt nu eind juni, nadat ik zelf bij de dealer ben geweest om navraag te doen.
Wel goed gesprek gehad met vestigings manager over de ampera. Ik kon hem meer vertellen over de fiscaliteiten en exploitatie van de Ampera dan wat hij tot op heden heeft mogen vernemen van Opel Nederland.
Laatst gewijzigd door Unit106 op vr 11 mei 2012, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mod break: discussie over stroomkosten verplaats naar nieuw topic!
Reden: Mod break: discussie over stroomkosten verplaats naar nieuw topic!
-
Volleybas
- Newbie
klopt, critici uit mijn omgeving 'wisten wel wat ze zouden doen'Michael schreef:Theoretische gezien heb je recht op een vergoeding + de optie om af te zien van je auto als de dealer de beloofte data niet na is gekomen, dat terzijde trouwens, maar wel een risico dat ze nemen met al die datums die ze aan je beloven.
Ik ben gewoon super enthousiast over het elektrische deel van het rijden en kan niet wachten ... fingers crossed
-
Volleybas
- Newbie
Toevallig een witte met alle opties,Ruud Meijns schreef:14 februari heb ik mijn Ampera besteld en ik heb een datum doorgekregen van 19 mai à.s
dan hebben ze die vast naar mij doorgeschoven ... hahahaha
-
herbie
- Bekende
- km-stand: 137600
- Lifetime: 14
28 februari besteld, 10 mei geleverd
nu Ampera loos en bezitter van een Tesla Model S 75D