Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Kat9
Sponsor
km-stand: 150000
Lifetime: 23
Auto: Ampera

Re: Wat was/is de levertijd?

Bericht door Kat9 »

Sorry Ivo. Net een telefoontje gehad van de Opeldealer: zaterdag as 10:00 uur uitlevering van een Lithium White Ampera. Maar ook voor jou dan nog maar 3 dagen. Inschatten van leverdata is toch moeilijker dan gedacht blijkbaar (stond 21 mei op de planning). Ook mijn foto's volgen, hoewel de meeste de kleur wel zullen herkennen.
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Kat9 schreef:Sorry Ivo. Net een telefoontje gehad van de Opeldealer: zaterdag as 10:00 uur uitlevering van een Lithium White Ampera. Maar ook voor jou dan nog maar 3 dagen. Inschatten van leverdata is toch moeilijker dan gedacht blijkbaar (stond 21 mei op de planning). Ook mijn foto's volgen, hoewel de meeste de kleur wel zullen herkennen.
hahaha, je hebt gewonnen! :D

Geniet ervan & foto's zijn altijd leuk :thumbup:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
jotema
Vaste klant
km-stand: 138000
Lifetime: 60

Bericht door jotema »

Hmm, de mijne zou de eerste week van april komen.
Tot op heden nog niet geleverd.
Verwachting eind mei.
Zal wel een zware baby worden
ZZP, zwart, full opties, SPX, 60.000 km/jaar, vanaf mei 2012
Volleybas
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door Volleybas »

...Tegenvaller, vandaag contact gezocht met de dealer. Onze witte Ampera (full options) is er nog niet ... (boosheid maakt plaats voor berusting bij de derde keer uitstel.) De laatste afspraak was dat de auto er 'UITERLIJK 14 mei' zou zijn ik hoor het ze nog zo zeggen.. Ik wil geen onrust veroorzaken maar onze auto zou week 9 geleverd worden. Heeft iemand een uitleg waarom dit gaat zoals het gaat of heb ik gewoon pech..?

gr Bas
Michael
Stamgast

Bericht door Michael »

Theoretische gezien heb je recht op een vergoeding + de optie om af te zien van je auto als de dealer de beloofte data niet na is gekomen, dat terzijde trouwens, maar wel een risico dat ze nemen met al die datums die ze aan je beloven.
jdmunnik
Newbie
km-stand: 28000
Lifetime: 40

Bericht door jdmunnik »

Mijne is november besteld bij Leaseplan en vogende week woensdag mag ik hem halen!
Mijn collega bestelde ook bij Leaseplan in februari en rijd inmiddels al 3 weken.

Hoe gek kan het zijn.

Gr,

Jerry
Ruud Meijns
Newbie
km-stand: 25600
Lifetime: 16

Bericht door Ruud Meijns »

14 februari heb ik mijn Ampera besteld en ik heb een datum doorgekregen van 19 mai à.s
Helaas helaas, dit wordt nu eind juni, nadat ik zelf bij de dealer ben geweest om navraag te doen.
Exacte datum kan nog niet worden gegeven helaas.
Wel goed gesprek gehad met vestigings manager over de ampera. Ik kon hem meer vertellen over de fiscaliteiten en exploitatie van de Ampera dan wat hij tot op heden heeft mogen vernemen van Opel Nederland.
Laatst gewijzigd door Unit106 op vr 11 mei 2012, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mod break: discussie over stroomkosten verplaats naar nieuw topic!
Volleybas
Newbie

Bericht door Volleybas »

Michael schreef:Theoretische gezien heb je recht op een vergoeding + de optie om af te zien van je auto als de dealer de beloofte data niet na is gekomen, dat terzijde trouwens, maar wel een risico dat ze nemen met al die datums die ze aan je beloven.
klopt, critici uit mijn omgeving 'wisten wel wat ze zouden doen' :) maar ja, je schiet er zo weinig mee op... maak overigens wel hoge kosten nu met een extra (tijdelijke) auto. Ik vind het jammer meer niet. Gewoon het bekende plasje maar even ophouden.
Ik ben gewoon super enthousiast over het elektrische deel van het rijden en kan niet wachten ... fingers crossed :)
Volleybas
Newbie

Bericht door Volleybas »

Ruud Meijns schreef:14 februari heb ik mijn Ampera besteld en ik heb een datum doorgekregen van 19 mai à.s
Helaas helaas, dit wordt nu eind juni, nadat ik zelf bij de dealer ben geweest om navraag te doen.
Exacte datum kan nog niet worden gegeven helaas.
Toevallig een witte met alle opties,
dan hebben ze die vast naar mij doorgeschoven ... hahahaha
herbie
Bekende
km-stand: 137600
Lifetime: 14

Bericht door herbie »

28 februari besteld, 10 mei geleverd
nu Ampera loos en bezitter van een Tesla Model S 75D
Plaats reactie