Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Re: Thule dakdrager / dakkoffer op Opel Ampera
pffff en dan al die mensen weer langs de deur......, stelletje bandentrappers 
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Ik rijd tussen twee vakanties nu een paar dagen met de aerodynamische Thule (wing) dakdragers met twee fietsendragers (leeg) rond. Mijn indruk is dat deze het verbruik veel minder beïnvloeden dan de temperatuur. Met fietsen erop uiteraard wel. Door het gewicht en lage zwaartepunt van de auto zaterdagmiddag in de zomerstorm nauwelijks last van zijwind, ondanks de fietsen erop.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
TheSunshineCompany
- Newbie
- km-stand: 0
Ik ben ook hard op zoek naar een setje.
-
TheSunshineCompany
- Newbie
- km-stand: 0
Ik ben uitstekend geholpen door http://www.ruimtewinner.eu/
Deze heeft Faradbars BS115 (www.farad.it) gemonteerd, en daarop een Thule koffer. Perfect!
Deze heeft Faradbars BS115 (www.farad.it) gemonteerd, en daarop een Thule koffer. Perfect!
-
Cherokee
- Vaste klant
- km-stand: 98000
- Lifetime: 24
Ik heb net dakdragers gekocht van Farad en wil nu nog een dakkoffer bestellen. Farad heeft een skibox met een lengte van 180 cm. Past deze? of is hij te lang? Ik heb ook een thule trekhaak en zou eventueel ook nog een box achertrop de haak kunnen vervoeren. Heeft iemand hier ervaring mee? In Bijgevoegde link staat de koffer op de trekhaak van een volt, even naar onderen scrollen, uploaden foto lukt niet.
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... nce.75408/
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads ... nce.75408/
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Ik heb een Hapro Probox 560. De afmetingen van dat ding zijn 208 x 88 x 42 cm. Gaat prima bovenop de Ampera. Jouw skibox van 180 cm moet dus ook lukken.Cherokee schreef:Ik heb net dakdragers gekocht van Farad en wil nu nog een dakkoffer bestellen. Farad heeft een skibox met een lengte van 180 cm. Past deze? of is hij te lang? ...
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
JeffreyG
- Newbie
- km-stand: 163000
- Lifetime: 43
- Auto: Ampera
Beste Paul,
Ben nieuw hier. Rijd sinds September een Ampera ( rood ) vol plezier. Weet jij waar ik nog een een mooie Thule dakdragerset kan komen ?
Gr.
Jeffrey
Ben nieuw hier. Rijd sinds September een Ampera ( rood ) vol plezier. Weet jij waar ik nog een een mooie Thule dakdragerset kan komen ?
Gr.
Jeffrey
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Te leen, zie http://www.amperaforum.nl/viewforum.php?f=32JeffreyG schreef:Beste Paul,
Gr.
Jeffrey
Te koop, mij niet bekend. Ik heb mijn setje in 2012 gekocht en daarna niet meer op zoek geweest naar de mogelijkheden.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.