Ampera1 schreef:BlackEyed schreef:Nee, he. Net m'n motor, boot en Mustang de deur uitgedaan omdat ik gek werd van het groeten, begint het nu weer van voor af aan!Ampera1 schreef:Vanmiddag rond 14.30 uur in Roosendaal een zilvergrijze met kenteken ..-TRF-. Hebben de duim naar elkaar opgestoken. Iemand van dit forum?
Jij was het dus niet...
Gespot!
-
BlackEyed
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
Re: Gespot!
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
-
Erdeke
- Vaste klant
Vanmorgen een zilveren Ampera in de binnenstad van Rotterdam. Ik kwam hem twee keer tegen in de buurt van de meent, hij leek net als ik op zoek naar een plekje om de Ampera op te laden. Op mijn vaste stek was gelukkig nog een plekje vrij.
De andere plek werd ingenomen door een Nissan Leaf.
-
BlackEyed
- Vaste klant
12:15 zilvergrijze Ampera van de A6 draaiend naar de A1.
Ik heb m'n duim opgestoken, getoeterd, voor 'm afgeremd om 'm tot stoppen te dwingen, 112 gebeld, m'n brood naar hem toe gegooid, ruitenwisservloeistof over hem heen gesproeid, 'gemoond' (rijdend, best lastig), maar hij bleef maar stoïcijns voor zich uit kijken.
(Hoop nu niet dat het iemand van het forum is.....)
Ik heb m'n duim opgestoken, getoeterd, voor 'm afgeremd om 'm tot stoppen te dwingen, 112 gebeld, m'n brood naar hem toe gegooid, ruitenwisservloeistof over hem heen gesproeid, 'gemoond' (rijdend, best lastig), maar hij bleef maar stoïcijns voor zich uit kijken.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
-
sbron
- Newbie
- km-stand: 13300
- Lifetime: 34
- Auto: Ampera-e
LOL!
BlackEyed schreef:12:15 zilvergrijze Ampera van de A6 draaiend naar de A1.
Chevrolet Volt rijder
...sinds 20 augustus!
- LightningBlue
- Vaste klant
- Auto: Bolt
Vandaag zaterdag 18 augustus bij het Zoka bij Eerbeek, een witte. Iemand van hier die zijn kroost ging ophalen van het zomerkamp? Ik stond 2 auto's verder geparkeerd...
Han
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
-
sbron
- Newbie
- km-stand: 13300
- Lifetime: 34
- Auto: Ampera-e
Vandaag Cyber Grey ampera leidscherijn tunnel en de A2 verlaten via afrit 7 ..-TVG-.
In de tunnel eindelijk eens de achterlichten zien branden en automatisch zien aangaan. (sorry voor het stalken
)
In de tunnel eindelijk eens de achterlichten zien branden en automatisch zien aangaan. (sorry voor het stalken
Chevrolet Volt rijder
...sinds 20 augustus!
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
Op de A15 tussen Deil en Gorinchem (in tegeovergestelde rijrichting), rond 07:30 - 07:45: eerst een grijze Ampera, daarna een witte Volt, en ik geloof op de afrit Gorinchem nog een witte Volt. Wist niet wat me overkwam vandaag.
Koen
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
En vandaag weer twee: eerst om ca 12.30 uur een grijze Ampera op de A9 vanaf Alkmaar richting Amstelveen bij de afslag Aalsmeer (ik stond er achter te wachten voor het stoplicht). En vervolgens om ongeveer half drie een Lithium White met open laadkabelklepje vanaf Schiphol tot knooppunt Burgerveen. Daar scheidden onze wegen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Jeffrey Baljet
- Vaste klant
- km-stand: 12000
- Auto: Volt
Gisteravond in Gorinchem rond 18.45 een grijze Ampera, kwam vanaf Wolpherensedijk, en reed richting centrum.
Vandaag bij een klant van mij geweest, hoofdkantoor van C-1000 in Amersfoort. En wat blijkt: staat een laadpaal op het terrein, ook voor bezoekers gratis laden. Even een pasje binnen halen en je kan laden. DAT is nog eens een service! Ik stond naast een grijze Ampera (XX-TPH-XX), en heb nog even met de eigenaar kennis gemaakt, die natuurlijk ook zeer te spreken was over zijn wagen. Vergeten te vragen, toevallig een forumlid?
Vandaag bij een klant van mij geweest, hoofdkantoor van C-1000 in Amersfoort. En wat blijkt: staat een laadpaal op het terrein, ook voor bezoekers gratis laden. Even een pasje binnen halen en je kan laden. DAT is nog eens een service! Ik stond naast een grijze Ampera (XX-TPH-XX), en heb nog even met de eigenaar kennis gemaakt, die natuurlijk ook zeer te spreken was over zijn wagen. Vergeten te vragen, toevallig een forumlid?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Begin van de middag, rondweg Drunen; een blauwe! Met stickers, maar ik moest de A59 op dus kon niet zo goed zien 
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km