Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
-
liedekef
- Vaste klant
- km-stand: 58084
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera
Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
Argh ... ik heb mijn witte ampera ook in Januari besteld, blijkbaar mag ik nog tot half juli wachten nu ... onverklaarbare problemen bij de fabriek in USA blijkbaar, en mijn auto zou de boot gemist hebben ???? Toch raar dat die van jou er dan toch wel bij is. Zucht ... 12 weken vertraging zal mijn beestje hebben, lijkt me toch niet meer normaal in de On-Time-Delivery dagen van vandaag.
Pure White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack, SPX Voltec
Real Name: Franky
Real Name: Franky
-
Bepu
- Stamgast
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Volgende week kan ik de mijne halen. Mag mijn huidige leasecontract, zonder extra kosten, één maand eerder beeindigen 
Dus voor mij was het ongeveer anderhalve maand wachten.
Dus voor mij was het ongeveer anderhalve maand wachten.
-
Volleybas
- Newbie
liedekef schreef:Argh ... ik heb mijn witte ampera ook in Januari besteld, blijkbaar mag ik nog tot half juli wachten nu ... onverklaarbare problemen bij de fabriek in USA blijkbaar, en mijn auto zou de boot gemist hebben ???? Toch raar dat die van jou er dan toch wel bij is. Zucht ... 12 weken vertraging zal mijn beestje hebben, lijkt me toch niet meer normaal in de On-Time-Delivery dagen van vandaag.
oei ... nee, normaal is het zeker niet! Mijn dealer baalde ook als een stekker (hoe toepasselijk), maar is nu ook wel trots dat ze 'm mogen leveren. Week 9 was de afspraak.... dus ik heb uiteindelijk ook wel 12 wkn vertraging opgelopen... weet niet of het je vertrouwen geeft...
Sterkte!
gr Bas
- LightningBlue
- Vaste klant
Er was ook een volledige productiestop van de Volt (en dus ook Ampera) ingepland, ik dacht ongeveer nu. (Wegens tegenvallende verkopen.) Misschien is dat de oorzaak.
Ah gevonden:
http://www.theverge.com/2012/3/4/284354 ... r-sales-gm
Han
Ah gevonden:
http://www.theverge.com/2012/3/4/284354 ... r-sales-gm
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
- boeuf
- Harde kern
- Auto: anders
Dat schijnt allemaal wel mee te vallen, was meer een situatie van voldoende voorraad en de voorbereiding op aanpassingen voor het 2013 model.LightningBlue schreef:Er was ook een volledige productiestop van de Volt (en dus ook Ampera) ingepland, ik dacht ongeveer nu. (Wegens tegenvallende verkopen.) Misschien is dat de oorzaak.
Vanuit Europa is de vraag naar de Volt juist groot te noemen, vernam ik uit betrouwbare bron. Dat is mede verantwoordelijk voor de lange(re) levertijd van Ampera's: deze schijnen namelijk gewoon als Chevy op de boot gezet en in Antwerpen tot Opel omgekat
Dat zou dan ook gelijk de verklaring zijn voor die Ampera die deels met Volt achterlicht units afgeleverd werd: geen amerikaan die spullen van een verkeerde productielijn had gebruikt, maar een belg die ze vergeten was te wisselen voor Opel spul
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
lol, goeie kwaliteitscontroleboeuf schreef:LightningBlue schreef:
Dat zou dan ook gelijk de verklaring zijn voor die Ampera die deels met Volt achterlicht units afgeleverd werd: geen amerikaan die spullen van een verkeerde productielijn had gebruikt, maar een belg die ze vergeten was te wisselen voor Opel spul
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
- LightningBlue
- Vaste klant
Maar als de Volt op voorraad ging, en de Ampera op order en er is een algehele productiestop dan verwacht ik wel dat daardoor vertragingen voor die Ampera's kunnne plaatsvinden...boeuf schreef:Dat schijnt allemaal wel mee te vallen, was meer een situatie van voldoende voorraad en de voorbereiding op aanpassingen voor het 2013 model.
- Unit106
- Moderator
Lijkt mij onwaarschijnlijk! De Ampera heeft zijn eigen lak kleuren, die kan je niet zo maar omkatten. En dat zou ook betekenen dat vele voor- en achterbumpers, middenconsoles etc van de Volt met de boot terug naar de VS moeten.boeuf schreef: Dat is mede verantwoordelijk voor de lange(re) levertijd van Ampera's: deze schijnen namelijk gewoon als Chevy op de boot gezet en in Antwerpen tot Opel omgekat![]()
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- LightningBlue
- Vaste klant
Volgens mij stond er een knipoog bij...Unit106 schreef:Lijkt mij onwaarschijnlijk! De Ampera heeft zijn eigen lak kleuren, die kan je niet zo maar omkatten. En dat zou ook betekenen dat vele voor- en achterbumpers, middenconsoles etc van de Volt met de boot terug naar de VS moeten.boeuf schreef: Dat is mede verantwoordelijk voor de lange(re) levertijd van Ampera's: deze schijnen namelijk gewoon als Chevy op de boot gezet en in Antwerpen tot Opel omgekat![]()
- Unit106
- Moderator
Ahha, Volt humorLightningBlue schreef:Volgens mij stond er een knipoog bij...
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden