Volgens mijn dealer komen alle Ampera's standaard met navigatie en parkeersensoren uit de fabriek rollen. Er schijnen bijna geen auto's met alarm systeem of zonder navigatie besteld te worden. Wil je dus een Ampera met alarm of zonder navigatie dan zal deze waarschijnlijk niet als voorraad auto beschikbaar zijn.Guinness schreef:Klopt. Ik wilde hem eigenlijk met bijvoorbeeld alarm kopen, maar dan moest hij helemaal opnieuw besteld worden en zou de levertijd minstens eind van het jaar zijn. Dus heb ik er 1 zonder alarm en geen wit interieur, maar grijs van binnen. Ach, ik vondt dat er prima uitzien. Moest ff wennen dat de stoelen geen gekleurde band hebben, maar gewoon zwart zijn. Maar ik vondt het ook wel weer rustiger zo van die zwarte stoelen...
Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
liedekef
- Vaste klant
- km-stand: 58084
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera
Toch bizar: iedereen die zo'n dure auto koopt en er een verzekering voor wil, moet toch slim genoeg zijn om het alarm erbij te nemen. Het lijkt me juist heel bizar dat er standaard geen alarm opzit ... de mijne is trouwens ook met alarm, en maar wachten dat ik doe ...
Pure White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack, SPX Voltec
Real Name: Franky
Real Name: Franky
- Unit106
- Moderator
De meeste Ampera's zijn leaseauto en een alarm wordt niet geeist door een LM!liedekef schreef:Toch bizar: iedereen die zo'n dure auto koopt en er een verzekering voor wil, moet toch slim genoeg zijn om het alarm erbij te nemen. Het lijkt me juist heel bizar dat er standaard geen alarm opzit ... de mijne is trouwens ook met alarm, en maar wachten dat ik doe ...
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Ampera1
- Stamgast
- km-stand: 56000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Unit106 schreef:De meeste Ampera's zijn leaseauto en een alarm wordt niet geeist door een LM!liedekef schreef:Toch bizar: iedereen die zo'n dure auto koopt en er een verzekering voor wil, moet toch slim genoeg zijn om het alarm erbij te nemen. Het lijkt me juist heel bizar dat er standaard geen alarm opzit ... de mijne is trouwens ook met alarm, en maar wachten dat ik doe ...
Klopt. Ik had een full option besteld maar heb later mijn bestelling omgezet omdat dat de levertijd 2 tot 3 maanden zou bespoedigen. Door de modificatie maakte dat achteraf gezien bijna niets uit
Ampera: Amper verbruik
- Guinness
- Stamgast
- Lifetime: 20
Dealer vertelde mij dat de standaard startonderbreker ook onder alarm valt, niveau 1 ofzo.
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
SCm Klasse 1 inderdaad, daar vallen denk ik zo'n beetje alle startonderbrekers onderGuinness schreef:Dealer vertelde mij dat de standaard startonderbreker ook onder alarm valt, niveau 1 ofzo.
http://www.fleetaccess.nl/faq/klassealarm/1. Blokkeersystemen.
Deze systemen blokkeren op elektronische wijze minimaal de brandstoftoevoer en de ontsteking. Daarmee wordt verhinderd dat het voertuig kan starten en rijden. Vanaf 1998 zijn alle voertuigen in Europa door de fabrikanten voorzien van een dergelijke startblokkering. Dit is een wettelijke eis. Alle blokkeersystemen schakelen automatisch in zodra de sleutel uit het contact wordt genomen.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Guinness
- Stamgast
Dus hebben we allemaal een alarm 
- Guinness
- Stamgast
YESSS! De dealer heeft mn Ampera vandaag binnengekregen. De bedoeling is dattie komende maandag geleverd wordt. Kenteken is vandaag aangevraagd.
Het wachten was al zo moeilijk! Hoe hebben jullie dat gedaan die maanden hebben moeten wachten??? Ik heb in totaal 3,5 week moeten wachten en wat waren dat een moeilijke weken zeg!
Het wachten was al zo moeilijk! Hoe hebben jullie dat gedaan die maanden hebben moeten wachten??? Ik heb in totaal 3,5 week moeten wachten en wat waren dat een moeilijke weken zeg!
-
Sint Tunnis
- Newbie
- Auto: Bolt
hey daar,
Na t volgen van dit forum, een proefrit en de betaalde facturen.......ga ik de Ampera komende donderdag bestellen.
Cyber grey, navigatie en camera.
Ik hou jullie op de hoogte vwb de levertijd
Na t volgen van dit forum, een proefrit en de betaalde facturen.......ga ik de Ampera komende donderdag bestellen.
Cyber grey, navigatie en camera.
Ik hou jullie op de hoogte vwb de levertijd
Ik kan Amper(a) wachten....
-
Sint Tunnis
- Newbie
- Auto: Bolt
In verband met mijn werkzaamheden.........vandaag de Ampera besteld. Ik kon en mocht van de dealer mee kijken op de "stocklist" van Opel.
Zwarte en witte Ampera's zijn leverbaar binnen 2 weken.....dis staan al in Antwerpen.
De "mijne" een Cyber Grey voorzien van Navigatie en pd + camera is leverbaar binnen 4 weken.
Voor wat betreft Ampera's voorzien van een alarm.......minimaal 8 tot 12 weken!
Dus 2e week juli 2012 rijdt er een Ampera in de omgeving van Sint Tunnis!
Zwarte en witte Ampera's zijn leverbaar binnen 2 weken.....dis staan al in Antwerpen.
De "mijne" een Cyber Grey voorzien van Navigatie en pd + camera is leverbaar binnen 4 weken.
Voor wat betreft Ampera's voorzien van een alarm.......minimaal 8 tot 12 weken!
Dus 2e week juli 2012 rijdt er een Ampera in de omgeving van Sint Tunnis!
Ik kan Amper(a) wachten....