Marcel schreef:Nu,een hele boel ampera's !!
@zaanse schans.
Dan blijf je zwaaien
Groeten,
Poul
Laatst gewijzigd door Poul op vr 14 sep 2012, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Bij de AH in Doetinchem stonden een Leaf en een groen bestickerde Ampera aan de daar aanwezige laadpaal. Daarnaast stond op dezelfde parkeerplaats ook nog een witte Ampera die dus niet kon laden. Zelf zijn we doorgereden naar onze afspraak en hebben de auto daar dus maar aan de stroom gehangen. Wachten tot de rest weg was, vonden we toch niet echt een goed plan.
Het begint steeds vaker voor te komen dat ik zie dat de aanwezige laadpalen al in gebruik zijn. Aan de ene kant natuurlijk mooi, aan de andere kant gaan we weer vaker mis grijpen....
Thelosen schreef:Gisteren een blik in de toekomst gehad.
Het begint steeds vaker voor te komen dat ik zie dat de aanwezige laadpalen al in gebruik zijn. Aan de ene kant natuurlijk mooi, aan de andere kant gaan we weer vaker mis grijpen....
Nee, want bezette laadpalen betekend dat ze rendabel zijn cq worden. Dus wordt het zinvol zijn om er meer neer te zetten.
Thelosen schreef:Het begint steeds vaker voor te komen dat ik zie dat de aanwezige laadpalen al in gebruik zijn. Aan de ene kant natuurlijk mooi, aan de andere kant gaan we weer vaker mis grijpen....
Dan wordt de laadpaaletikette steeds belangrijker!