Pagina 3 van 3
Re: Flitspalen, remmers en afstand houden. Zo niet, BOEM!!
Geplaatst: vr 04 okt 2013, 13:39
door Razwer
Norbert schreef:Doe het niet, het is gewoon gevaarlijk voor jezelf, er zitten mensen tussen 'met een kort lontje' (sociaal aanvaardbare verwoording van mensen een agressie stoornis). Ik ben zelf geen bodybuilder, en wil ook geen schade aan mijn auto dus als ik het echt echt te gevaarlijk vind bel ik 0900-8844 en geef ik het kenteken en hectometerpaalnummer door.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat (gezien de naam en het taalgebruik) dat tel nr niet gaat werken voor liedekef (Belgisch?) maar ik kan mij vergissen.
Verder is dit blijkbaar toch een punt waar we wel op 1 lijn zitten

Re: Flitspalen, remmers en afstand houden. Zo niet, BOEM!!
Geplaatst: vr 04 okt 2013, 15:24
door liedekef
Met 'teken doen' bedoel ik eens claxoneren of met mijn lichten flitsen als ze me voorbijgevlogen zijn, de middenvinger heeft niet zoveel nut dan
En nog een categorie of 2:
- laagvliegers
- kontklevers
No expalanation needed

Re: Flitspalen, remmers en afstand houden. Zo niet, BOEM!!
Geplaatst: vr 04 okt 2013, 20:52
door japio
Overigens is de max snelheid van 130 geen spectaculaire verhoging. Als je rondkijkt in Europa is diezelfde max snelheid in menig land de max snelheid. Waarom is het in Nederland raar en gevaarlijk en eng en bizar? Het wegennet en de kwaliteit er van is in Nederland vaak nog beter gergeld ook dan in menig ander Europees land.
De afstanden binnen NL zijn betrekkelijk klein en de verkeersdruk ligt aanzienlijk hoger dan elders. Om een peage te vergelijken met de A6?
Wat een K.... traject is dat overigens geworden en de invoering van de 130 heeft daar zeker niet in positieve zin aan bijgedragen, ooit reed je van Amsterdam tot aan Joure constant 120 zonder de rem aan te hoeven tippen en was het het fijnste traject van het land, nu kost het je een setje remschijven als je meerijdt in het treintje.
Veel leaserijders worden niet geconfronteerd met de kosten die hun rijgedrag meebrengt, ik denk dat de doorstroming aanzienlijk zou verbeteren als dat wel het geval zou zijn.