Connected is misschien leuk voor updates alhoewel mijn auto minder problemen is gaan vertonen nu hij al lang niet meer bij de dealert is geweest. De verkeersinfo krijg ik van de Tomtom (mirrorlink) en ik heb dit connected ook liever niet dan wel. Een wifi acces in de auto terwijl ik nu al moeite moet doen om 20% mijn databundel te verbruiken voegt ook niets toe.
Binnen 5 jaar is deze apparatuur verouderd, voor mij is de volgende een KIS auto.
Introductie foto's Opel Ampera-e Eneco 7 december 2016
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Introductie foto's Opel Ampera-e Eneco 7 december 2016
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Riconl
- Harde kern
- km-stand: 237600
- Lifetime: 20
- Auto: Volt
Re: Introductie foto's Opel Ampera-e Eneco 7 december 2016
Goed om te horen dat je geen Ampera-e wil. Misschien een Ionic ofzo?gl640 schreef:ja ik duidelijk nietIvo schreef:100 Watt? You mad bro!gl640 schreef:neem aan dat die connected services niet verplicht zijn en ook zonder kan worden besteld
wil niet dat de auto terwijl hij stil staat 100 watt aan het verstoken is om dat allemaal draaiende te houden.
Maar geen idee. Connected is duidelijk een ding voor de automakers en daar ben ik het mee eens.
ik connect zelf wel als ik dat wil, hoeven iet 24x7 mij te kunnen volgen.
geen haar op mijn hoofd die deze opel ( GM kwaliteit ) ampere-e ( vreselijkenaam ) nu nog gaat kopen.
ben genezen.
wel mooi om de ontwikkelingen te zien al vind ik het tegelijk ook weet niet mooi hoe traag het eigenlijk gaat.
vind het ontwerp van de auto trouwens wel mooi. erg pratisch.