Vaak sluit de klep makkelijker als een van de portieren open is. Al eens geprobeerd of dat helpt..?bennyvw schreef:En die achterklep maakt inderdaad een behoorlijke klap. En als ik hem wat zachter dicht doe, dan sluit hij niet goed![]()
Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Afgeleverd en wat vragen
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Ik heb er verder ook niets bij gekregen. Maar als me een adres geeft, stuur ik je een vestje toe. Dan wel weer met reclame.LightningBlue schreef:helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
ik heb er ook een taart bijgekregen, die is inmiddels op
Leasemaatschappijen nemen volgens mij standaard al die dingen mee.
Overigens vind ik het netje achterin ipv de hoedenplank toch iets minder lullig dan ik had gezien in de demo auto.
Leasemaatschappijen nemen volgens mij standaard al die dingen mee.
Overigens vind ik het netje achterin ipv de hoedenplank toch iets minder lullig dan ik had gezien in de demo auto.
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
Dorpel bestuurderszijde, in het tapijt van de opstaande rand. Je moet er makkelijk bijkunnen.Marco schreef:Waar heb je hem vast gemaakt?Ivo schreef:ik heb geen poederblusser ontvangenen de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- franc
- Stamgast
- km-stand: 136000
- Lifetime: 48
Je bent niet de enige. Ik kreeg alleen een flesje wijn erbij. (Goed signaal ook; alcohol in het verkeer...)LightningBlue schreef:helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.
-Franc
Cyber Grey Ampera (april 2012)
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Ik ook. Smaak viel tegen. Maarrrrrr, na drie weken kreeg ik per post een zware sleutelhanger met het Chevrolet-embleem (bij een Volt natuurlijk).franc schreef:Je bent niet de enige. Ik kreeg alleen een flesje wijn erbij. (Goed signaal ook; alcohol in het verkeer...)LightningBlue schreef:helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.
-Franc
Forum Sponsor, Buurauto
- bennyvw
- Vaste klant
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Contacteer:
Alex, ik heb je vestje ontvangen. Leuke actie! Bedankt. Ik kom trouwens op donderdagen voor mijn werk in Amersfoort.Alex schreef:Ik heb er verder ook niets bij gekregen. Maar als me een adres geeft, stuur ik je een vestje toe. Dan wel weer met reclame.LightningBlue schreef:helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.
- Unit106
- Moderator
Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?
Ik heb ook geen lakstift gehad MAAR een tegoedbon voor een lakstift. Mocht ik een lakstift nodig hebben kan ik deze bon inleveren bij de dealer en krijg ik een verse lakstift. Op deze manier kan ik de lakstift thuis niet verliezen en kan deze ook niet uitdrogen. De tegoedbon zit in het mapje met boekjes dus deze is snel terug te vindenmc_alistair schreef:Blijkbaar... Ik las pas op het forum dat het erbij had moeten zitten dus had hem bij de aflevering ook niet gemist.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Unit106
- Moderator
Bij J&T Autolease doen ze ook niet aan brandblussersIvo schreef:ik heb geen poederblusser ontvangenen de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk
In de auto de hamer en het vestje aangetroffen.
Van de dealer een bosje bloemen gekregen!
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- franc
- Stamgast
- km-stand: 136000
- Lifetime: 48
Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?
Hmm, bij mij geen lakstift en geen bon. Dealer heb ik ook nooit gezien, want auto werd op kantoor afgeleverd.
Cyber Grey Ampera (april 2012)