Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?

Alles over lease kosten, bijtelling (!), investeren, afschrijven, subsidies zoals MIA en Vamil, BTW enz.
boeuf
Harde kern
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: Afgeleverd en wat vragen

Bericht door boeuf »

bennyvw schreef:En die achterklep maakt inderdaad een behoorlijke klap. En als ik hem wat zachter dicht doe, dan sluit hij niet goed :roll:
Vaak sluit de klep makkelijker als een van de portieren open is. Al eens geprobeerd of dat helpt..?
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

LightningBlue schreef::shock: helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.
Ik heb er verder ook niets bij gekregen. Maar als me een adres geeft, stuur ik je een vestje toe. Dan wel weer met reclame.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Marco
Stamgast
km-stand: 78000
Lifetime: 44
Auto: Ampera

Bericht door Marco »

ik heb er ook een taart bijgekregen, die is inmiddels op :lol:

Leasemaatschappijen nemen volgens mij standaard al die dingen mee.

Overigens vind ik het netje achterin ipv de hoedenplank toch iets minder lullig dan ik had gezien in de demo auto.
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Marco schreef:
Ivo schreef:ik heb geen poederblusser ontvangen :? en de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk :lol:
Waar heb je hem vast gemaakt?
Dorpel bestuurderszijde, in het tapijt van de opstaande rand. Je moet er makkelijk bijkunnen.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
franc
Stamgast
km-stand: 136000
Lifetime: 48

Bericht door franc »

LightningBlue schreef::shock: helemaal iets gekregen... geen bluspoeder, geen hamer en volgens mij zelfs geen hesje.
Je bent niet de enige. Ik kreeg alleen een flesje wijn erbij. (Goed signaal ook; alcohol in het verkeer...)
-Franc
Cyber Grey Ampera (april 2012)
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

franc schreef:
Je bent niet de enige. Ik kreeg alleen een flesje wijn erbij. (Goed signaal ook; alcohol in het verkeer...)
-Franc
Ik ook. Smaak viel tegen. Maarrrrrr, na drie weken kreeg ik per post een zware sleutelhanger met het Chevrolet-embleem (bij een Volt natuurlijk).
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
bennyvw
Vaste klant
km-stand: 57000
Lifetime: 12
Contacteer:

Bericht door bennyvw »

Alex schreef:
Ik heb er verder ook niets bij gekregen. Maar als me een adres geeft, stuur ik je een vestje toe. Dan wel weer met reclame.
Alex, ik heb je vestje ontvangen. Leuke actie! Bedankt. Ik kom trouwens op donderdagen voor mijn werk in Amersfoort.
Unit106
Moderator

Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?

Bericht door Unit106 »

mc_alistair schreef:Blijkbaar... Ik las pas op het forum dat het erbij had moeten zitten dus had hem bij de aflevering ook niet gemist.
Ik heb ook geen lakstift gehad MAAR een tegoedbon voor een lakstift. Mocht ik een lakstift nodig hebben kan ik deze bon inleveren bij de dealer en krijg ik een verse lakstift. Op deze manier kan ik de lakstift thuis niet verliezen en kan deze ook niet uitdrogen. De tegoedbon zit in het mapje met boekjes dus deze is snel terug te vinden :)
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Unit106
Moderator

Bericht door Unit106 »

Ivo schreef:ik heb geen poederblusser ontvangen :? en de noodhamer zelf vastgezet. Kostte al snel 10 seconden werk :lol:
Bij J&T Autolease doen ze ook niet aan brandblussers ;)
In de auto de hamer en het vestje aangetroffen.

Van de dealer een bosje bloemen gekregen!
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
franc
Stamgast
km-stand: 136000
Lifetime: 48

Re: Kosten rijklaarmaken: wat wel of niet inbegrepen?

Bericht door franc »

Hmm, bij mij geen lakstift en geen bon. Dealer heb ik ook nooit gezien, want auto werd op kantoor afgeleverd.
Cyber Grey Ampera (april 2012)
Plaats reactie