Bij de Ampera betaal je voor twee laadkabels (zit dus in de prijs van de auto). Eén kabel voor openbare laadpunten en één 'omakabel'.
Groeten,
Poul
Overstappen van Prius naar Ampera
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Overstappen van Prius naar Ampera
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Goed lezen:Odiebla schreef:Pardon, ik mag toch hopen dat ik wel een laadkabel bij de Ampera ga krijgen (behalve de thuislader) ??? Moet ik die er echt nog eens los bijkopen?
Dus:mc_alistair schreef:voor de extra prijs krijg je bij de Ampera wel een laadkabel voor publieke laadpalen erbij (volgens mij niet bij de Volt maar weet ik niet 100% zeker)
* Ampera is inclusief laadkabel
* Volt is exclusief laadkabel
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Odiebla
Ik baseerde mijn reactie op Alex ("De laadkabel voor publieke punten moet je er los bijkopen...") maar gelukkig 
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
De meesten kennen mij al als enthausiaste Voltrijder, vandaar. Ik had het over de Volt.Odiebla schreef:Ik baseerde mijn reactie op Alex ("De laadkabel voor publieke punten moet je er los bijkopen...") maar gelukkig
Overigens schijnt de kabel bij de Ampera in de afleverkosten te zitten en niet in de aanschafprijs. Maar de afleverkosten van een Volt zijn ongeveer evenhoog.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne