Koen
Gespot!
- Kat9
- Sponsor
- km-stand: 150000
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
Re: Gespot!
Vandaag in Luxemburg een Cybergrey Ampera gespot (21-TRL-*) en op een parkeerplaats in de buurt van Venray (waar ken ik die plaats ook al weer van
) een witte Volt (87-XXX-*) gespot. En bij thuiskomst vanavond mijn eigen Ampera en een donkergrijze Volt op onze parkeerplaats. Volt is de demo auto die morgen weer terug moet. Wel mooi zo'n Cyber Grey Volt.
Koen
Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
Vandaag deze Blauwe Ampere rijder (nu man) ontmoet net voor zijn inrit tegengekomen, even in de achteruit en samen staan kletsen, hij is geen lid hier. rijd nu 5 weken en de auto komt van dezelfde dealer als die van mij. Die auto is de eerste Ampera die ik in een showroom zag! Grappige is dat hij in het dorp Oploo thuis is, waar ik mijn bedrijf heb!CyberGrey schreef:Blauwe Ampera met bestuurster, op de Randweg Oploo-Sint Anthonis om 8:05 30-8
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
gister hospitaalgarage aan de oplader in almere, eerst een Volt toen ik aankwam en toen ik wegging een Ampera.
Rond 16.00
Rond 16.00
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
-
Caprice
- Newbie
- km-stand: 67000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera-e
Vanmorgen, terwijl ik in ons wijkje de straat uitrijd: een Chevrolet Volt met grote stickers van Autoweek. Ik neem aan dat het de duurtester is. Donkergrijs, kenteken van eind augustus. Verder zie ik in Den Haag, op de Bankastraat, bijna iedere avond een zwarte Volt staan.
-
Odiebla
Net op de Hogering in Almere ter hoogte van afslag Herman Gorterweg: aanrijding tussen een vrachtwagen en een andere auto. Op de ring stond een witte Ampera met knipperlichten op de rechter-rijstrook, maar ogenschijnlijk zonder schade. Aan de bumper-resten van de andere auto te zien moet het een flinke klap geweest zijn, ik hoop dat iedereen inclusief de Ampera(rijder) in orde zijn 
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
Odiebla schreef:Net op de Hogering in Almere ter hoogte van afslag Herman Gorterweg: aanrijding tussen een vrachtwagen en een andere auto. Op de ring stond een witte Ampera met knipperlichten op de rechter-rijstrook, maar ogenschijnlijk zonder schade. Aan de bumper-resten van de andere auto te zien moet het een flinke klap geweest zijn, ik hoop dat iedereen inclusief de Ampera(rijder) in orde zijn
Ja dat was ik met mijn Ampera. De andere kant van de Ampera had de schade, krassen en rechter spiegel weg. Twee andere auto's zijn total loss gereden door die betonwagen. Hij reed door rood, ramt 1 auto van achter, schaaft langs die van mij en ramt vervolgens nog een auto die net het kruispunt op wilde rijden. Nog altijd geen idee wat hij aan het doen was. 1 vd dames is naar ziekenhuis afgevoerd, maar ging redelijk met haar volgens mij.
hier wat foto's, de opstelling van de auto's klopt niet helemaal meer en het verhaal erbij zeker niet.
http://www.dichtbij.nl/almere/regio/art ... ering.aspx
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
-
Odiebla
Oef! Ik hoop dat het met iedereen goed komt. Blikschade is vervelend, maar zo te horen had het veeeeeel erger kunnen aflopen. Zo'n volgeladen betonmolen kan heel naar aankomen. Maar hij reed door rood dus, lekker dan 
- Morgoth
- Harde kern
- km-stand: 186000
- Lifetime: 49
Vanmorgen, onderweg naar de tandarts
gespot in Coevorden: Een zwarte Ampera xx-TPN-x (met behoorlijk witte koplampen, Xenon ingebouwd?)
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
-
Erdeke
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
Tegenover ons kantoor in Vaanpark IV te Barendrecht zie ik regelmatig een Cybergrey Ampera staan of rijden. Laat ik er nou gisteren toevallig achter komen dat deze van een wel heel bekend forumlid is
Trouwens zie ik iets verder op af en toe ook een Volt in de kleur Viridian Joule, mooie kleur is dat.
Trouwens zie ik iets verder op af en toe ook een Volt in de kleur Viridian Joule, mooie kleur is dat.
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Heel toevallig hoorde ik afgelopen donderdag dat er aan het einde van de straat een bedrijf is met 2 vaste oplaadpunten aan de muur. Gisteren moet ik nog even langs kantoor en zag toen inderdaad ook een witte Ampera aan de lader hangen.Erdeke schreef:Tegenover ons kantoor in Vaanpark IV te Barendrecht zie ik regelmatig een Cybergrey Ampera staan of rijden. Laat ik er nou gisteren toevallig achter komen dat deze van een wel heel bekend forumlid is![]()
Ik ben hoogstens maar 1 dag per week op kantoor dus een vaste wandlader zal bij ons niet gerealiseerd worden.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden