Gezocht: de eigenaar van een blauwe Ampera, verlaagd en met lichtmetalen velgen. Stond geparkeerd op mijn favoriete plekje in Tiel, dicht bij de stad. Noodgedwongen zelf bij de AH geparkeerd, alwaar geen laadmogelijkheden. Gelukkig maar 15km van huis, dus stroom genoeg in de auto.
Signalement: zie
Koen
PS: Visitekaartje van mezelf maar achter de voorruit gedaan.
Kat9 schreef:Gezocht: de eigenaar van een blauwe Ampera, verlaagd en met lichtmetalen velgen. Stond geparkeerd op mijn favoriete plekje in Tiel, dicht bij de stad. Noodgedwongen zelf bij de AH geparkeerd, alwaar geen laadmogelijkheden. Gelukkig maar 15km van huis, dus stroom genoeg in de auto.
Signalement: zie
Koen
PS: Visitekaartje van mezelf maar achter de voorruit gedaan.
Is een bekende hier geloof ik.........
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Alex schreef:Hij is alleen te lui om zijn kabel netjes neer te leggen. Dan krijg je dit soort foto's....
Nix mis met deze kabel. Han doet precies hetzelfde als ik: zorgen dat de kabel niet op de grond ligt in de natte zooi. Dankzij een knoop in de kabel of een lus over de laadpaal of uitstekende tak van een boom probeer ik de kabel van de grond te houden.
Alex schreef:Hij is alleen te lui om zijn kabel netjes neer te leggen. Dan krijg je dit soort foto's....
Nix mis met deze kabel. Han doet precies hetzelfde als ik: zorgen dat de kabel niet op de grond ligt in de natte zooi. Dankzij een knoop in de kabel of een lus over de laadpaal of uitstekende tak van een boom probeer ik de kabel van de grond te houden.
Ik hang de kabel, opgerold voor zover nodig, over het elektrische laadklepje heen. Blijft de kabel ook van de grond. Werkt prima.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.