laadpunten schiphol

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Thelosen
Vaste klant
km-stand: 23000
Lifetime: 24
Auto: Bolt

Re: laadpunten schiphol

Bericht door Thelosen »

Ik heb deze oplossing inderdaad ook voorgedragen. Dus wie weet staan er binnenkort kleine zwembadkluisjes op P40 met daarin stopcontacten voor de standaard lader... :ugeek: :ugeek:
HaKa
Vaste klant
km-stand: 85000
Lifetime: 18
Auto: Ampera-e

Re: Opladen op Schiphol?

Bericht door HaKa »

Wim schreef:Ik moet 11 februari een paar dagen naar Rusland. Nu heb ik geinformeerd bij een Valet parking firma of de auto ook opgeladen kan worden en tot mijn verrassing is dat geen probleem. Heb nu geboekt bij Goodparking.nl
De recensies waren overwegend positief. En ik laat de auto gelijk ook wassen. Is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van Valet parking en ik ben benieuwd hoe dat bevalt met wassen en opladen. Ik meld me t.z.t. wel weer met de ervaringen.
En, was het wat (het parkeren en laden)?
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
ElectricRene
Vaste klant
km-stand: 90
Lifetime: 44
Auto: Ampera

Re: Opladen op Schiphol?

Bericht door ElectricRene »

HaKa schreef:
Wim schreef:Ik moet 11 februari een paar dagen naar Rusland. Nu heb ik geinformeerd bij een Valet parking firma of de auto ook opgeladen kan worden en tot mijn verrassing is dat geen probleem. Heb nu geboekt bij Goodparking.nl
De recensies waren overwegend positief. En ik laat de auto gelijk ook wassen. Is voor mij de eerste keer dat ik gebruik maak van Valet parking en ik ben benieuwd hoe dat bevalt met wassen en opladen. Ik meld me t.z.t. wel weer met de ervaringen.
En, was het wat (het parkeren en laden)?
En??? Iemand ervaring hiermee?
Wij gaan in April fff weg en het zou mooi zijn een gewassen en opgeladen auto terug te krijgen.

Gr Rene
Ampera Zwart. Navi/bose/achteruitrijcamera.
Vision
Stamgast
km-stand: 235000
Lifetime: 31
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: laadpunten schiphol

Bericht door Vision »

Helaas heb ik me toch een anatal malen rot gezocht naar de laadpalen op Schiphol. Zelfs de verkeersbegeleiders wisten me niet de juiste weg te wijzen, maar uiteindelijk gevonden bij de ingang (na de slagboom van het Sheraton-hotel). Weer helaas: het parekeren is daar 4 * zo duur als elders op Schiphol (Sheraton is 10ct/minuut, Schiphol is 2,6ct/minuut).

Nu andere informatie gevonden voor laadpalen: http://www.schiphol.nl/Reizigers/Nieuws ... arking.htm
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
Plaats reactie