Welke kleur hebben jullie?
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
- Auto: Ampera
Re: Welke kleur hebben jullie?
Helemaal mee eens !!

Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
-
Dennis
- Newbie
- km-stand: 19400
- Lifetime: 34
- Auto: Bolt
- Contacteer:
Inderdaad! Auto in zilver grijs vind ik erg strak, zwarte accenten komen mooi uit en hij wordt niet zo snel vies ( althans dat lijkt zo).Ampera1 schreef:Dat soevereine grijs(zilver) is redelijk uniek, zie ik. Voordelen: geen gezeur over krassen in de wasstraat en je ziet er bijna geen vuil op. Velgen passen ook mooi bij de kleur van de auto.
Sovereign Silver Ampera - Full options - Getinte ramen
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Auto: Volt
- Contacteer:
boeuf schreef:Zilvermetallic met groene glans, kijk hier maar eens voor foto's van de Volt van Alex:Morgoth schreef:Wat is Viridian Joule trouwens voor een kleur?
http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php ... t=70#p3662
Deze kleur is door Chevrolet exclusief ontwikkeld voor de Volt.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
+1Kat9 schreef:Ook een Lithium White
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
gvdw
- Newbie
- km-stand: 650
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
proficiat! ik ok! KEIMOOI!! want het is mooi diep bloedrood, echt sjiek! straalt veel meer waarde uit dan wit, (sorry voor de wit rijders maar dat is mijn mening)martinisoft schreef:Hier zo'n Cardinal Red Ampera rijder..
-
Wattje
- Bekende
- km-stand: 5500
- Lifetime: 29
- Auto: Ampera-e
KLEUR
Ik kies altijd het liefst een kleur die je niet zo vaak ziet. Dan kom ik dus niet uit op wit, zwart, zilver, grijs of blauw maar bijvoorbeeld op rood of groen.
Ik heb nu een Volt Viridian Joule besteld en ben benieuwd wie deze kleur ook heeft gekozen. Vraag me ook af hoe de Ampera- en Volt-verkoopcijfers per kleur zijn, weet iemand dat?
Dus, hierbij een topic voor alle (on)zinnige discussies over KLEUR.
Ik heb nu een Volt Viridian Joule besteld en ben benieuwd wie deze kleur ook heeft gekozen. Vraag me ook af hoe de Ampera- en Volt-verkoopcijfers per kleur zijn, weet iemand dat?
Dus, hierbij een topic voor alle (on)zinnige discussies over KLEUR.
Rijdt sinds 30/8/13 in: Volt LT Silver Topaz MY2013
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: KLEUR
En je kunt er dus gelijk een poll aan koppelen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Re: KLEUR
Ik heb ook de Volt in Viridian Joule. Ik heb ergens een lijstje gezien met de verdeling naar kleur. Ik dacht op het forum.
Forum Sponsor, Buurauto
-
Wattje
- Bekende
- km-stand: 5500
- Auto: Ampera-e
Ik dacht al dat zo'n lijstje er zou zijn, maar kon het via de search niet vinden. Maar ondertussen zijn de 2 topics al samengevoegd, heel goed!
Rijdt sinds 30/8/13 in: Volt LT Silver Topaz MY2013
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Gisteravond bij het verlaten van Postiljon Bunnik keek ik over de parkeerplaats. Het viel me op dat de meeste leasebakken niet meer saai grijs zijn, maar gewoon wit. Ik schat 40% van de auto's daar. 
Forum Sponsor, Buurauto