Gespot!

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
Kat9
Sponsor
km-stand: 150000
Lifetime: 23
Auto: Ampera

Re: Gespot!

Bericht door Kat9 »

Vandaag een Ceramic White in Tiel, naast mijn favoriete oplaadpunt. En even later in Ochten , ook een Ceramic White. Bezoek of bewoner??

Koen
Forum Sponsor, Koen Engineering & Consultancy
Lithium White, (nearly) full options, Pod Point! tevreden rijder!
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Ook vandaag, het wordt druk bij ons in de buurt. Twee Lithium White plus de mijne en een zwarte in Noordwijkerhout. Daarna een zwarte en een Cybergrey in Voorschoten. Het leek wel een mini-Ampera happening :lol: .

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
aawevers

Bericht door aawevers »

Kwam vandaag zo goed als elektrisch leeg aan in de Q-park van het winkelcentrum Amstlvn in de hoop om daar tijdens het winkelen aan een van de twee beschikbare Lolo's te kunnen laden. Helaas, alle twee de Lolo's bezet - een door een Leaf en de andere door een CyberGray Ampera van elektrisch-leasen.nl. Dus vanmiddag toch maar weer pruttelend en benzine verbrandend terug naar Hoorn. :roll:
ckeijzer
Newbie
km-stand: 64000
Lifetime: 25
Auto: Ampera

Bericht door ckeijzer »

Gisteren op de 4 laadplaatsen van de Efteling, een Lithium White naast de Cyber Grey van mij!
Cyber Grey - SPX Voltec Thuislader
Odiebla

Bericht door Odiebla »

Afgelopen zaterdag bij de Makro Amsterdam. Mijn Ampera links fijn naast z'n broertje rechts. Helaas was mn bezoek te kort (20 minuten) om fatsoenlijk te lurken, maar het gaat om het idee :lol:

Afbeelding
volt-NL
Stamgast
km-stand: 20000
Lifetime: 0
Auto: Ampera-e

Bericht door volt-NL »

Vandaag weer een gebruikelijke werk dag. Vanochtend op weg naar het werk een Ampera Cardinal Red gezien. Op het werk stond al 1 Ampera aan de laad paal. Mijn Volt op de 2de plek. Via sms geregeld dat, rond lunch tijd, ik mijn Volt verplaats om te wisselen met een blauwe Ampera. Dus 3 Ampera's op 1 dag. En nog grote kans dat ik er vanavond weer een andere Ampera of Volt tegenkom op de 5.5km lange terug reis. Volgens mij is Eindhoven de Ampera/Volt stad van Nederland :lol:
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt
shumway
Harde kern
km-stand: 73500
Lifetime: 28

Bericht door shumway »

volt-NL schreef:Vandaag weer een gebruikelijke werk dag. Vanochtend op weg naar het werk een Ampera Cardinal Red gezien. Op het werk stond al 1 Ampera aan de laad paal. Mijn Volt op de 2de plek. Via sms geregeld dat, rond lunch tijd, ik mijn Volt verplaats om te wisselen met een blauwe Ampera. Dus 3 Ampera's op 1 dag. En nog grote kans dat ik er vanavond weer een andere Ampera of Volt tegenkom op de 5.5km lange terug reis. Volgens mij is Eindhoven de Ampera/Volt stad van Nederland :lol:
Op Eindhoven Airport staan er ook 2, grijze ampera, zwarte volt.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
aawevers

Bericht door aawevers »

Ik moest weer eens naar het buitenland en kwam gisteren met mijn Ampera aan op Schiphol om te parkeren op de Privium sectie van P1. Op dat moment stonden daar al twee andere Lithium White Ampera's. (blijkbaar toch wel een populaire kleur) Helaas was ik wat laat voor mijn vlucht dus ik heb deze keer geen foto kunnen nemen.
NiekValk
Bekende
km-stand: 5193
Lifetime: 0

Bericht door NiekValk »

Afgelopen zaterdag bij de Makro Amsterdam. Mijn Ampera links fijn naast z'n broertje rechts. Helaas was mn bezoek te kort (20 minuten) om fatsoenlijk te lurken, maar het gaat om het idee

Wat blinken ze mooi!
Ampera 30/9/12 tot 26/9/2017 vanaf 1/12 een Glory Red E
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Zondagavond in Wegmisbruikers een rode Ampera met een grijze bestuurder. JOHN!! WAS JIJ DAT? :lol: :oops: :lol: :oops:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Plaats reactie