Ben benieuwd wat hun reactie is, maar als ik het mag inschatten dan denk ik echt dat ze op basis van deze brief geen vergoeding gaan uitbetalen.
Op de website van de ANWB staat bijvoorbeeld ook niet wat de voorwaarden zijn. Ik kan me goed voorstellen dat er in de kleine lettertjes is afgesproken dat alleen werkelijke schade wordt vergoed tot 10 euro per dag. Denk aan extra parkeerkosten, extra laadkosten via fastnet enz enz. En dat Opel Nederland alleen over gaat tot betaling als je dit kan bewijzen. Misschien moet je zelfs alle extra gemaakte kosten per keer bij ze declareren.
Mocht dit niet het geval zijn, en ze echt gaan betalen puur om het feit dat je er ongemak van hebt, dan horen we dat uiteraard graag. Ben benieuwd wat er uit komt!
Ps.. persoonlijk ben ik van mening dat iedereen er recht op heeft vanwege het ongemak, maar ik ben bang dat er een advocaat aan te pas moet komen om hier je gelijk te halen.
Verder is mij bijvoorbeeld ook medegedeeld dat ik per definitie geen aanspraak maak op die vergoeding, omdat ik een huurauto van Opel NL heb gekregen.
Die huurauto heeft ook een kleinere actieradius, ik mis alle comfort en luxe die ik had in de Ampera. Die huurauto is een stuk kleiner. Dus ik heb net zo goed nog steeds alle ongemakken, maar toch geldt de regeling voor mij niet meer?!
Nu hadden ze me ook een Ampera-E aangeboden als huurauto vorige week (zie hierboven)... ik vraag me dan wel af, als ik die toch accepteer, zou ik dan wel weer aanspraak maken op die vergoeding omdat ze mij dan weer een auto laten rijden waar die compensatie voor bedacht is..