Sinds vorige week overgegaan op n andere vaste auto.
Bling bling blauw!
M'n vorige wordt nog nagekeken om te zien waar dat rare geluid tijdens het rijden vandaan komt.
Het begon bij 70.000 km.
Als ik wat weet zal ik t posten.

... ehhhhh... hebben...?pollekes schreef:Gefeliciteerd.
Als je nog een donkergrijze zoekt, de mijne mag je hebben.
sbogovac schreef:... ehhhhh... hebben...?pollekes schreef:Gefeliciteerd.
Zet maar door, zeg ik!!!
Owh!pollekes schreef:sbogovac schreef:... ehhhhh... hebben...?pollekes schreef:Gefeliciteerd.
Zet maar door, zeg ik!!!![]()
![]()
Ik bedoel te zeggen, " Ik zou willen dat ik van deze ...auto af was."
Hmkay, dat was alweer twee maanden geleden dus dat had ik inderdaad niet meer zo scherp op m'n netvlies staan...Ferry34 schreef:Lees zijn posts vorige pagina[...]
Zwaar tegenvallende actieradius.sbogovac schreef:
Owh!Maar inderdaad: waarom?
Ai, da's ernstig. Ik wissel op dit moment mijn kilometers af tussen een BMW i3 (rijd deze nu enkel zakelijk want valt vanwege hulpmotortje nu in 22% bijtellingscategorie) en een Saab 9-5 Estate diesel (kom privé ook gemakkelijk aan de 20.000 km per jaar). Beide auto's zijn afgeladen met opties die het leven aangenaam maken (o.a. Xenon/LED koplampen, standkachel, dat soort dingen). Ondanks mijn affectie voor de Saab (heb er nog meer en de 9-5 is van mijn overleden vader geweest) haalt de Saab het qua rij-comfort niet bij de i3.pollekes schreef:Ik rijd momenteel liever in de 15 jaar oude Doblo Cargo diesel van m'n dochter of de evenoude Mini van m'n vrouw.