2016 Chevy Volt.
- Dirk
- Newbie
- km-stand: 92000
- Lifetime: 19
- Auto: Ampera
Chevrolet Bolt
Vandaag werd op de Autoshow in Detroit de Chevrolet Bolt concept voorgesteld. Deze volledige elektrische auto, die in 2017 op de markt komt, heeft een bereik van 320 km en moet in Amerika (na subsidies) zo'n € 30.000 gaan kosten. Daarmee komt de auto in het bereik van een grote groep kopers.
Meer informatie ophttp://www.groen7.nl/dit-is-de-chevrole ... 00-dollar/
Meer informatie ophttp://www.groen7.nl/dit-is-de-chevrole ... 00-dollar/
- gl640
- Harde kern
- km-stand: 24000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera-e
Re: 2016 Chevy Volt.
hij heeft ook minder hoofd ruimte achter
en ook nog geen hoedenplank
dus op alle punten verbeterd wil ik niet zeggen
wat zou men bedoelen met : een op locatie gebaseerde laadcapaciteit.
80km tegen de 60km nu? dan is dus 100+km makkelijk te halen met de juiste rijstijl.
en ook nog geen hoedenplank
dus op alle punten verbeterd wil ik niet zeggen
wat zou men bedoelen met : een op locatie gebaseerde laadcapaciteit.
80km tegen de 60km nu? dan is dus 100+km makkelijk te halen met de juiste rijstijl.
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
Black, Halogeen, SPX Voltec reislader.
- Dirk
- Newbie
- km-stand: 92000
- Lifetime: 19
Dat betekend dat via de GPS je specifieke laadinstellingen zoals het laden in de daluren kan instellen die alleen gelden als je bijvoorbeeld thuis aan het laden bent. Ben je elders aan het laden dan zal de auto altijd gaan laden. Een nuttige optie dus.gl640 schreef:
wat zou men bedoelen met : een op locatie gebaseerde laadcapaciteit. .
- gl640
- Harde kern
- km-stand: 24000
- Lifetime: 25
dit al gevonden
maar zie het nut er niet van in.
even de laadkabel eruit en weer erin en hij begint ook gelijk met laden waar ik ook ben.
en thuis heb je dan gelijk delayed met rekening houdende van stroom tarief dat is nu ook al zo.
--
Charging improvements
Current Volt owners provided a wealth of data that helped the development team improve the new Volt’s charging system and charging experience. Owners now can set their charging preferences exclusively for “home” charging, and the vehicle will automatically adjust to that setting when it is at “home” based on GPS data,” explained Farah. More than half of Volt owners charge on 110 V, Fletcher noted, and the car is equipped with an SAE J1772 "combo connector," so Level 3 capability wasn’t in the product plan for 2016, she said.
Owners can pre-set their Level 1 (120 V) charging level at 8 or 12 A and can charge immediately, set a departure time for each day of the week, or set a departure time and a utility rate schedule to charge only at off-peak rates. These settings only have to be programmed once and the Volt will default to them when the vehicle returns to its home location.
--
maar zie het nut er niet van in.
even de laadkabel eruit en weer erin en hij begint ook gelijk met laden waar ik ook ben.
en thuis heb je dan gelijk delayed met rekening houdende van stroom tarief dat is nu ook al zo.
--
Charging improvements
Current Volt owners provided a wealth of data that helped the development team improve the new Volt’s charging system and charging experience. Owners now can set their charging preferences exclusively for “home” charging, and the vehicle will automatically adjust to that setting when it is at “home” based on GPS data,” explained Farah. More than half of Volt owners charge on 110 V, Fletcher noted, and the car is equipped with an SAE J1772 "combo connector," so Level 3 capability wasn’t in the product plan for 2016, she said.
Owners can pre-set their Level 1 (120 V) charging level at 8 or 12 A and can charge immediately, set a departure time for each day of the week, or set a departure time and a utility rate schedule to charge only at off-peak rates. These settings only have to be programmed once and the Volt will default to them when the vehicle returns to its home location.
--
bak/rotor lager stuk? vul even in aub = http://www.amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=2685&hilit=poll+bak+lager
-
joudejans
- Bekende
- km-stand: 65000
- Lifetime: 18
Ben wel benieuwd of er verbeteringen zijn gedaan aan het elektrisch verwarmen van de auto, of dat nu kan met een warmtepomp en het beslaan bij vochtig weer minder is geworden. Zal wel wachten worden op de eerste roadtest voordat we dat weten.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Chevrolet Bolt
Ik zeg; goed bezig. Men heeft bij GM de kennis en de wet van de remmende voorsprong is er om ontkracht te worden 
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Iets met een ezel en een steen Ivo voor mij geen Amerikaan meer 
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
Ga daar wel in mee, als er betere alternatieven zijn. Dat was op het tijdstip van aanschaf van de volt niet.japio schreef:Iets met een ezel en een steen Ivo voor mij geen Amerikaan meer
Ga wel dat ding afrijden, dus de 5 jaar op de zaak en dan thuis als boodschappen autootje de rest van z'n leven.
Mocht General motors aan het einde van de 5 jaar weer een auto met een technische voorsprong hebben neem ik weer het risico dat je aan de ene kant een high tech aandrijving hebt maar de rest van de auto rammelt.
Is er een alternatief, ook als dat duurder, dan inderdaad geen amerikaan meer.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Dus ook geen Fisker of Tesla?shumway schreef:Ga daar wel in mee, als er betere alternatieven zijn. Dat was op het tijdstip van aanschaf van de volt niet.japio schreef:Iets met een ezel en een steen Ivo voor mij geen Amerikaan meer
Ga wel dat ding afrijden, dus de 5 jaar op de zaak en dan thuis als boodschappen autootje de rest van z'n leven.
Mocht General motors aan het einde van de 5 jaar weer een auto met een technische voorsprong hebben neem ik weer het risico dat je aan de ene kant een high tech aandrijving hebt maar de rest van de auto rammelt.
Is er een alternatief, ook als dat duurder, dan inderdaad geen amerikaan meer.
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
Duurder in de vorm van nog betaalbaar
:)
De Tesla met het grootste accupakket was een optie geweest, vond dat te gortig.
Een volledige electrische auto zou het mooiste zijn over een jaar of 3, mag ook waterstof zijn.
Mocht dat dan wederom een volt zijn met dezelfde gebreken als nu dan neem ik de gebreken voor lief.
De Tesla met het grootste accupakket was een optie geweest, vond dat te gortig.
Een volledige electrische auto zou het mooiste zijn over een jaar of 3, mag ook waterstof zijn.
Mocht dat dan wederom een volt zijn met dezelfde gebreken als nu dan neem ik de gebreken voor lief.
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon