Vorige week een blauwe Volt aan de laadpaal bij de Boerderij op de High Tech Campus.
Vandaag een witte Volt in parkeergarage P0 ook op de High Tech Campus. Heb hem nog mijn laadplek aangeboden, maar hij had nog steeds geen kabel... (Hallo Johan).
groet Paul
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt
Gisteravond op de A20 in de buurt van R'dam Centrum: een witte Volt met meegespoten skirts (en xenon, als ik dat in het voorbijgaan goed heb gezien), iemand op het forum?
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Vandaag om circa 10.30 op de A2 (richting Amsterdam)een grijze Volt....ik lekker stoer harder rijden om achter deze grijze Volt te kunnen komen.....stond Fritz' Flits in de berm....waarschijnlijk allebei geflits met 115. ( 100 weg).
boeuf schreef:Gisteravond op de A20 in de buurt van R'dam Centrum: een witte Volt met meegespoten skirts (en xenon, als ik dat in het voorbijgaan goed heb gezien), iemand op het forum?
Deze spotte ik gisterenavond op de A20. Ik dacht al wat is er anders aan deze Volt, maar dat waren de meegespoten delen aan de onderkant. Met name de achterkant krijgt daardoor een totaal andere look.
Black Ampera - Frosted Nickel - NAV pack - Parkeersensoren en camera - Alarm - Getint Glas - Korte antenne - Xenon - LED