Die laadpaal zal voorlopig nog wel op 650 meter blijven staan Poul, maar dat wist ik al toen ik de auto kocht en de rest doe ik zo lang er lol aan te beleven valt.
Waarom haal jij met modelverbruik van 1,2l/100km niet?
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Waarom haal jij met modelverbruik van 1,2l/100km niet?
EV-lutie
Die laadpaal zal voorlopig nog wel op 650 meter blijven staan Poul, maar dat wist ik al toen ik de auto kocht en de rest doe ik zo lang er lol aan te beleven valt.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
- Auto: Ampera
Jij gaat wel erg ver in de EV-leer: E-Vundamentalist?japio schreef:...als ik bovenstaande moeite vooraf had geweten...
EV-lutie...
Groet, Hans.
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)
- Pirke
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 40
- Auto: Ampera-e
Het moet inderdaad niet te gek worden. Een kwartier lopen vanaf de laadpaal op een ritje van een half uur vind ik te veel, zeker als ik al aan de wat latere kant ben. Anders had je net zo goed de trein (ook elektrisch) kunnen pakken...
Rode Chevy Volt
- shumway
- Harde kern
- km-stand: 73500
- Lifetime: 28
- Auto: Ampera-e
Ja, en dan heel dat stuk die verlengsnoer afrollen, schiet ook niet opPirke schreef:Het moet inderdaad niet te gek worden. Een kwartier lopen vanaf de laadpaal op een ritje van een half uur vind ik te veel, zeker als ik al aan de wat latere kant ben. Anders had je net zo goed de trein (ook elektrisch) kunnen pakken...
Chevrolet Volt LTZ zwart
Voltec SPX Pilot Xenon
Voltec SPX Pilot Xenon